test.esmaeil1122

test.esmaeil1122

راهنمای مبتدیان برای استفاده از Elementor در وردپرس

 استفاده از Elementor در وردپرس

 

اگر به فکر ایجاد وب سایت خود هستید، احتمالاً در اولین جستجوی خود در گوگل عبارات WordPress، Elementor و وب سایت ساز را خوانده اید. وردپرس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های وب‌سایت است، و فهمیدن دلیل آن سخت نیست: بسیار قابل تنظیم، یادگیری آسان و رایگان است.

بازاریاب با استفاده از صفحه ساز Elementor در وردپرس برای ساخت یک وب سایت سئو پسند و زیبا
با این حال، نزدیک شدن به طراحی وب سایت برای اولین بار می تواند طاقت فرسا باشد، به خصوص به این دلیل که مفاهیم مختلف زیادی برای یادگیری و گزینه هایی برای مقایسه قبل از تصمیم گیری وجود دارد. خوشبختانه، دانستن نحوه کدنویسی برای ساخت وب سایت های جذاب ضروری نیست.

اکنون دانلود کنید: چگونه یک وب سایت وردپرس راه اندازی کنیم
[راهنمای رایگان + چک لیست]
در این مقاله، ما در مورد سازنده رایگانی صحبت خواهیم کرد که وردپرس را برای بسیاری از طراحان و صاحبان مشاغلی که تصمیم به ایجاد یک سایت می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌دهد: Elementor. ما نحوه کارکرد آن، نحوه نصب افزونه آن و البته نکاتی را به اشتراک خواهیم گذاشت تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید.

المنتور چیست؟

نحوه نصب المنتور

نحوه استفاده از Elementor در وردپرس

نحوه استفاده از ویژگی های پیشرفته در المنتور

5 پلاگین سازگار با Elementor که حتما باید داشته باشید

سوالات متداول درباره Elementor

المنتور چیست؟

 

Elementor یک صفحه ساز کشیدن و رها کردن برای وردپرس است. این افزونه به شما کمک می کند تا با استفاده از ویرایشگر بصری صفحات زیبایی ایجاد کنید. برای ساخت سریع وب سایت های پویا طراحی شده است.

این افزونه وردپرس یک راه حل همه کاره است – به شما امکان می دهد هر قسمت از طراحی وب سایت خود را در یک پلت فرم واحد کنترل کنید. می‌توانید وب‌سایت خود را به گونه‌ای سفارشی کنید که با جلوه‌های حرکتی، فونت‌های متعدد و تصاویر پس‌زمینه بهبودیافته متناسب با برندتان باشد.

چرا باید از Elementor استفاده کنید
Elementor برای همه نوع حرفه ای در تیم شما کار می کند. اگر اهل فن آوری نیستید، ویرایشگر بصری به شما انعطاف پذیری می دهد تا هر یک از 90+ ویجت را برای ایجاد محتوا بکشید، مانند دکمه ها، رتبه بندی ستاره ها و نوارهای پیشرفت.

برای توسعه دهندگان وردپرس، هنوز هم یک پلتفرم انتخاب برتر با بهینه سازی اسکریپت، ویژگی های سفارشی و نسخه های بازگشتی است.

چه چیزی می توانید با المنتور بسازید؟
با Elementor می توانید هر چیزی را بسازید. این شامل سفارشی کردن کل وب سایت ها به صفحات فرود خاص است. شما می توانید صفحات فروش، صفحات تبلیغاتی و حتی فرم های سفارشی طراحی کنید. اگر می توانید آن را تصور کنید، این پلتفرم می تواند به شما کمک کند ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید.

این وب‌سایت رستوران ساخته شده با وردپرس Elementor.elementor را بررسی کنید: وب‌سایتی که با استفاده از Elementor با دو تصویر اسپلش، دو ستون و متن شکسته ساخته شده است.

منبع تصویر

آیا المنتور رایگان است؟

 

Elementor یک طرح رایگان و همچنین چندین طرح اشتراک پولی ارائه می دهد. نسخه رایگان دارای تمام ویژگی هایی است که برای ایجاد یک تجربه کاربری قوی در سایت خود نیاز دارید، از جمله ویرایشگر کشیدن و رها کردن، بیش از 40 ویجت اصلی و بیش از 30 قالب.

اگر می‌خواهید به عملکردهای پیشرفته‌تری مانند امکان افزودن فرم‌ها و CSS سفارشی دسترسی داشته باشید، می‌توانید به نسخه حرفه‌ای ارتقا دهید. قیمت گذاری Elementor به شرح زیر است:

تصمیم نگرفتم؟ Elementor فهرستی دقیق و آسان برای اسکن از ویژگی های حرفه ای در مقابل ویژگی های رایگان گردآوری کرده است.

نحوه نصب المنتور

 

مانند سایر افزونه های وردپرس، نصب Elementor سریع و ساده است. دو راه وجود دارد که می توانید آن را انجام دهید. ما هر دو را در زیر به اشتراک خواهیم گذاشت.

نصب Elementor از طریق Elementor.com
1. به Elementor.com بروید و روی Get Started کلیک کنید.

elementor wordpress: نحوه استفاده از Elementor با وردپرس — نحوه نصب elementor از طریق elementor.com: روی دکمه شروع در صفحه اصلی elementor کلیک کنید منبع تصویر

2. آدرس ایمیل و رمز عبور خود را برای ایجاد یک حساب کاربری وارد کنید.

elementor wordpress: نحوه استفاده از Elementor با وردپرس — نحوه نصب elementor از طریق elementor.com: آدرس ایمیل و رمز عبور را برای ایجاد حساب وارد کنید

3. به چند سوال در مورد اینکه وب سایت برای چه کسی است و چقدر تجربه در ساخت وب سایت دارید پاسخ دهید. elementor wordpress: نحوه استفاده از Elementor با وردپرس — نحوه نصب elementor از طریق elementor.com: پاسخ به سؤالات در مورد اهداف و تجربه وب سایت

4. انتخاب کنید که چگونه می خواهید سایت خود را بسازید.

می‌توانید افزونه Elementor Pro یا بسته‌ای که شامل افزونه و همچنین نصب و میزبانی وردپرس است را خریداری کنید. همچنین می توانید سایر برنامه های حرفه ای را بررسی کنید یا با نسخه رایگان اولیه شروع کنید.

برای این نسخه نمایشی، ما طرح رایگان را انتخاب می کنیم.

elementor wordpress: نحوه استفاده از Elementor با وردپرس — نحوه نصب elementor از طریق elementor.com: انتخاب یک Elementor planImage Source

5. از آنجایی که Elementor از شما می خواهد که یک سایت وردپرس فعال داشته باشید، دامنه وب سایت خود را در بررسی کننده آنها وارد کنید. Elementor سپس تأیید می کند که سایت شما بر روی پلت فرم وردپرس است.

elementor wordpress: نحوه استفاده از Elementor با وردپرس — نحوه نصب elementor از طریق elementor.com: جادوگر نصب Elementor که از کاربران می خواهد وارد وب سایت خود شوند

دامنه e برای بررسی اینکه آیا در منبع WordPressImage میزبانی شده است یا خیر

6. پس از تایید سازگاری سایت خود، روی Install Elementor کلیک کنید.

elementor wordpress: نحوه استفاده از Elementor با وردپرس — نحوه نصب elementor از طریق elementor.com: جادوگر نصب Elementor از کاربر می خواهد افزونه را نصب کند

7. اگر به صفحه ورود به سیستم مدیریت وب سایت خود هدایت می شوید، ادامه دهید و وارد شوید. اگر قبلاً وارد شده اید، مستقیماً به صفحه افزونه Elementor هدایت می شوید. روی Install Now در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.

elementor wordpress: نحوه استفاده از Elementor با وردپرس — صفحه افزونه Elementor در کتابخانه افزونه وردپرس با عنوان "Elementor Website Builder"

8. پس از آن، به صفحه‌ای با پیام تأیید می‌رسید. روی Activate Plugin کلیک کنید.

elementor wordpress: نحوه استفاده از Elementor با وردپرس - تأیید نصب افزونه Elementor صفحه ساز، با دکمه ای که می گوید "فعال کردن افزونه"

تمام شده! همه شما آماده هستید و آماده استفاده از ویرایشگر صفحه Elementor هستید.

test.esmaeil1122
test.esmaeil1122

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋