آکادمی تهران تاتو

آکادمی تهران تاتو

آکادمی تهران تاتو از سال 1385 شروع به فعالیت نموده و 5 سال سابقه فعالیت در استانبول و داراي مدرك مستر از كمپاني آكسفورد سرت براي تاتو بدن و مدرك مستر از كمپاني iqs براي ميكروپيگمنتيشن است.

بهترین مرکز آموزش تاتو

جلسات آموزش تاتو  بشکل خصوصی و عمومی می باشد.

تاتو به طور کلی شامل دو قسمت می باشد. تاتو بدن و تاتو صورت

آموزش تاتو در ایران مشابه روش‌های تاتو در جوامع غربی می باشد. سوزن الکتریکی، وسیله اصلی کار در تاتو کردن است. نوع رنگ مصرفی نیز بسیار قابل اهمیت است. رنگ ها باید استاندارد، بهداشتی و سازگار با پوست بدن باشند. گاهی رنگ های گیاهی به جای رنگ‌های شیمیایی استفاده می شوند که اغلب باعث حساسیت پوستی و ناراحتی شخص می شود و حساسیت به رنگ های گیاهی بیش از رنگ‌های شیمیایی گزارش گردیده است.

مدرک تاتو بدن

اگر قصد ورود به بازار کار تاتو را دارید یا علاقمند به یادگیری تاتو بدن هستند حتما در انتخاب آموزشگاه مناسب تاتو دقت به عمل بیاورید. در چندین سال گذشته آموزشگاه ها و کلاس های تاتو بدن در تهران بسیار زیاد شدند ولی برای انتخاب یک کلاس تاتو مناسب باید به نکاتی توجه نمود که بتوانیم بهترین آموزشگاه تاتو برای گذراندن دوره مبتدی و پیشرفته تاتو بدن طی کنیم.

آموزشگاه های تاتو با ارائه مدرک بین المللی تاتو از فنی و حرفه ای اقدام به آموزش تاتو بدن می نمایند. شما می توانید با یادگیری تاتو روی بدن ،درآمدزایی خیلی خوبی داشته باشید، بنابراین لازم است که در دوره های تاتو در آموزشگاه های معتبر  شرکت کرده و در نهایت مدرک بین المللی را کسب کنید. به طور کلی، خدماتی که آموزشگاه های تاتو ارائه می دهند ب شرح زیر است:

در آموزشگاه های تاتو بدن کلیه لوازم و تجهیزات تاتو نیز ارائه می شود.

پشتیبانی دائم تمام هنرجویان تا ورود به بازار کار توسط مدرسین مرکز آموزش تاتو  انجام خواهد گرفت.

اهداء مدرک معتبر و بین المللی پس از اتمام دوره های آموزش تاتو بدن

لوازم مورد نیاز برای یک آموزش تاتو چیست؟

برای آموزش تاتو علاوه بر داشتن مهارت باید دستگاه های مخصوص تاتو و رنگ های اصل سوزن و غیره را نیز داشته باشید.

شما با استفاده از محصولات آموزشی آکادمی تهران تاتو میتوانید مهارت لازم برای یادگیری این کار را بدست آورید و محصولات و برند های معتبر دنیا را اینجا ببینید و در مورد وسایل تاتو بدن بیشتر بیاموزید.

آموزش تاتو بدن به صورت سه بعدی

یکی از سبک های پر طرفدار تاتو بدن سبک خالکوبی سه بعدی بدن است. که بعد عمق یا برجستگی را نشان می دهد.

هنر تاتو از مدتها قبل به عنوان یک شکل محبوب از تزیینات بدن استفاده شده است.

 

 

 

 

آکادمی تهران تاتو
آکادمی تهران تاتو آکادمی تهران تاتو از سال 1385 شروع به فعالیت نموده و 5 سال سابقه فعالیت در استانبول و داراي مدرك مستر از كمپاني آكسفورد سرت براي تاتو بدن و مدرك مستر از كمپاني iqs براي ميكروپيگمنتيشن است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋