tehranpoly.seo1401

tehranpoly.seo1401

ورق پلی کربنات شفاف

یکی از مشتقات ماده پلی کربنات، ورق پلی کربنات شفاف است که کاربردهای زیادی دارد. این محصول دوام و مقاومت زیادی نسبت به محصولات مشابه خود در بازار دارد و شفافیت آن مثل شیشه می‌باشد. این ورق شفاف را در بازار در ضخامت‌های 2 الی 12 میلی متر می‌توان تهیه نمود. در صورتی که ضخامت‌های دیگری را انتخاب کرده باشید در بازار می‌توانید آنچه را که مد نظرتان است را به انتخاب خودتان سفارش دهید. این محصول ورقی شکل شفاف با وجود اینکه مزایای زیادی برای مشتری خود دارد یک انتخاب عالی برای کاربری‌های مختص خود می‌تواند باشد. از این ورق‌ها به عنوان بهترین جایگزین شیشه می‌توان استفاده کرد، زیرا شیشه از استحکام پایین‌تری برخوردار است و ویژگی‌ شفافیت این محصول موجب شده که به خوبی جای شیشه را بتواند پر کند. ساختار این محصول به شکلی است که جلوگیری از اتلاف انرژی می‌نماید.

 

 

نقاط قوت ورق پلی کربنات شفاف

این ورق‌ها دارای نقاط قوت بسیاری هستند که استفاده از آنها را در خیلی از صنایع رواج داده است. در زیر یکسری از نقاط قوت این محصول را ذکر می‌کنیم:

  • جلوگیری از هدر رفت انرژی که در فصل گرما و سرما برای صنایع مختلف کارا است.
  • ابعاد این ورق‌ها خیلی تنوع دارد این هم علتش به دلیل استحکام بالای این محصول و راحتی تولید آن در ابعاد بزرگ است.
  • منعطف‌تر نسبت به محصولات مشابه است.
  • دارای دوام و مقاومت در برابر ضربه می‌باشد.
  • شفاف بودن این محصول مشابه شیشه
  • سبک بودن این ورق و حمل و نقل آسان
  • هزینه ساخت پایین نسبت به سایر محصولات مشابه
  • عبور نور مناسب از این محصول
  • نصب خیلی راحت و آسان

کارایی‌های ورق‌های پلی کربنات شفاف

در صنایع متفاوتی این محصول کارایی دارد، از جمله صنایع ساختمان سازی، خودرو سازی، پزشکی و سایر صنایع با توجه به کارایی و کاربرد آن مورد استفاده واقع می‌گردد. مزیت‌های آن موجب شده که بسیاری از صنایع این محصول را اولویت اول خود برای فضاسازی و نماسازی مورد استفاده قرار دهند.

قیمت ورق‌ پلی کربنات شفاف

در خرید این محصول باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که سایز خود ورق یا ابعاد و ضخامت آن به صورت مستقیم روی قیمت تاثیر دارد و این رابطه، رابطه‌ای مستقیم است و هرچه ضخامت و ابعاد آن بزرگتر باشد، قیمت آن به نسبت بالاتر می‌رود. در مقابل محصولاتی که قیمت آن‌‌ها رابطه مستقیمی با نوسات قیمت ارز دارد این محصول کمتر با نوسات قیمت ارز هزینه تولیدش دچار نوسان می‌شود و محصولی رقابتی در حوزه فعالیت خودش محسوب می‌شود.

 

 

کاربرد ورق‌های پلی کربنات شفاف

 این محصول به دلیل مزایای زیادی که دارد در صنایع مختلفی از جمله ساختمان سازی، خودرو سازی، پزشکی، برق و بسیاری از صنایع مورد استفاده واقع می‌شود. صنایع با توجه به مقرون به صرفه بودن آن سعی می‌کنند این محصول را در صنعت خود به جای سایر محصولات به کار ببرند.

 

کلام آخر

ورق‌های پلی کربنات شفاف مزیت‌ها و کاربردهای فراوانی را دارند و هر مشتری نوع نیاز خود را با توجه به نوع انتخابی و خرید آن جوابگو است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید و مشاوره به سایت تهران پلی مراجعه نمایید.

tehranpoly.seo1401
tehranpoly.seo1401

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋