tehranpoly.seo1401

tehranpoly.seo1401

ورق پلی کربنات مات چیست؟

 

ورق پلی کربنات مات از خانواده پلیمر ترموپلاستیک بوده که این محصول در بخش های گسترده ای در صنایع مختلفی نیز کاربرد بسزایی را دارد. کاربرد های این محصول را می توان در زمینه قالب سازی، پنجره، سقف پارکینگ و پوشش یا سقف استخر در محیط باز از جمله کارایی هایی است که این محصول فوق العاده همراه خود دارا می باشد.  

ورق پلی کربنات مات

پلی کربنات محصولی بوده که همراه مانند سایر محصولات انواع و نوع های مختلفی دارد. یکی از مدل های پلی کربنات، ورق پلی کربنات مات  یکی از محصولاتی بوده که کارایی بسازایی در ساختمان سازی دارد. یک مزیتی که ورق پلی کربنات مات نسبت به ورق پلی کربنات شفاف در این بوده که شفاف، نور را از خود عبور داده و مانند شیشه عمل می کند.

 ورق پلی کربنات مات از نظر فیزیکی، بهترین نوع ورق پلی کربنات بوده که علاوه بر ضربه از خود نیز مقاومت نشان می‌دهد، در برابر کشش مقاومت زیادی داشته و از همه مهم تر ضد حریق نیز می باشد. انعطاف پذیری بسیار خوب این ورق ها نیز بسیار مشهور بود و برخی از این ورق پلی کربنات ها سفارشی سازی شده که با 110% تغییر طول و کشش دچار فروپاشی نمی شود.

کاربرد ورق پلی کربنات مات

از آنجایی که این پلی کربنات ها اغلب شفاف بوده و همانند شیشه نور و تصویر را از خود عبور می دهد. با تولید ورق پلی کربنات مات نور را از خود بسیار کم عبور داده و تصویری از بیرون مشخص نمی شود. این امر موجب شده است که بر پنجره هایی که در نمای ساختمانی بکار می روند کاربرد به سزایی داشته باشد. از دیگر کاربرد های آن در گلخانه هایی است که نور مستقیم را کاهش می دهد.

در نتیجه  بهترین جایگزینی برای شیشه ها و فناوری های گذشته می باشد.  شما نیز می توانید برای خرید از محصول به تهران پلی https://tehranpoly.com مراجعه کنید.

 

 

tehranpoly.seo1401
tehranpoly.seo1401

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋