tehranpoly.seo1401

tehranpoly.seo1401

استفاده منحصر به فرد از خرید ورق پلی کربنات

خرید ورق پلی کربنات محصولی از پلیمرهای ترموپلاستیک (ماده ای که با حرارت بدون تغییر شیمیایی ذوب می شود) است که به دلیل داشتن فیزیکی، الکتریکی و حرارتی و مکانیکی در صنایع مختلف به ویژه در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی داشته است. معمولا از این محصول به صورت ورق استفاده می شود که به همین دلیل به ورق پلی کربنات نیز معروف است.

خرید ورق پلی کربنات محصولات منحصر به فردی هستند که به دلیل ضریب ایمنی بسیار بالا در برابر ضربه های فیزیکی به محصولی ایده آل برای جایگزینی شیشه تبدیل شده اند. آهن شفاف معروف شده است.

خرید ورق پلی کربنات دارای خواص انتقال نور عالی با سطوح براق الماس مانند هستند. از دیگر دلایل مهم استفاده از این ورق ها می توان به سهولت شکل دهی در خلاء، مقاومت استثنایی در دمای 20 تا 120، بازیافت آسان، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه (250 برابر شیشه و تقریباً غیرشکننده) (شعاع انحنای تقریباً 175 برابر) اشاره کرد. ساخته شده است

ویژگی های خرید ورق پلی کربنات

انعطاف پذیری خوب، فاصله بین دیوارها برای جلوگیری از اتلاف انرژی، لایه ضد اشعه ماوراء بنفش، غیر قابل اشتعال، عبور نور کافی، رنگ های متنوع از مهمترین ویژگی های این نوع ورق های پلی کربنات است.

می توانید عایق حرارت و صدا را به ویژگی های ذکر شده در بالا اضافه کنید. تبادل انرژی در سطح پایین توسط این ورق ها دامنه کاربرد خود را دوچندان کرده است و با توجه به افزایش مستمر قیمت انرژی مصرفی مانند برق و گاز، استفاده از آن در سقف گلخانه ها، سوله ها و پارکینگ ها کاربرد خوبی پیدا کرده است. استفاده کنید.

در آینده نیاز به استفاده از آنها افزایش می یابد و بنابراین هر چه زودتر از این ورق ها به عنوان جایگزین استفاده شود. از این گذشته، خرید ورق پلی کربنات 250 برابر بیشتر از شیشه در برابر ضربه مقاوم است، در حالی که مقاومت فوق العاده ای در برابر حرارت و استحکام کششی بالایی دارد.

علاوه بر این، خرید ورق پلی کربنات ما در برابر زردی، اکسیداسیون، ترک خوردن و هر گونه نقص دیگری که ممکن است انتقال نور را کاهش دهد تضمین شده است.

خرید ورق پلی کربنات یکی از سخت ترین مواد شفاف است که به عنوان جایگزین مناسبی برای شیشه در بخش های مختلف ساختمانی استفاده می شود. فروش انواع ورق های تولیدی پلی کربنات نیز در سال 1968 تولید و روانه بازار شد.تنوع ساختاری خرید ورق پلی کربنات باعث شده است تا بتوان از آن ها در هر نوع سازه ای و در کنار هر نوع مصالح ساختمانی به راحتی استفاده کرد و کاربردهای گسترده ای را ایجاد کرد. . .

وزن سبک ورق پلی کربنات علاوه بر عدم تحمیل وزن اضافی به سازه موجود که به خودی خود عامل بسیار مهمی در مقاومت در برابر زلزله می باشد در حمل و نقل آن نیز نقش بسزایی دارد که امکان حمل و نقل بزرگ آن وجود دارد. مقادیر. با وزن بسیار کم هزینه های مرتبط و ترافیک مرتبط را کاهش دهید.

با توجه به مشکل عدم تبادل حرارت، کاهش هزینه انرژی در فصول مختلف قابل توجه است که به دلیل اهمیت بهینه سازی مصرف سوخت یکی از مهمترین ویژگی های این ورق در مناطق سردسیر و گرمسیری و یا حتی معتدل می باشد. و انرژی الکتریکی سروصدا و اغتشاش ناشی از آن همواره یکی از عوامل مهم در تامین فضاهای امن از نظر اختلال صدا بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید ورق پلی کربنات به وب سایت تهران پلیhttps://tehranpoly.com/مراجعه کنید.

tehranpoly.seo1401
tehranpoly.seo1401

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋