tehranpoly.seo1401

tehranpoly.seo1401

کاربرد ورق پلی کربنات شفاف چیست؟

ورق پلی کربنات شفاف محصولی از پلیمرهای ترموپلاستیک (ماده ای که با حرارت بدون تغییر شیمیایی ذوب می شود) که به دلیل خواص فیزیکی، الکتریکی، حرارتی و مکانیکی در صنایع مختلف به ویژه در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی داشته است. معمولا از این محصول به صورت ورق استفاده می شود به همین دلیل به ورق پلی کربنات نیز معروف است.

ورق پلی کربنات شفاف  محصولات منحصر به فردی هستند که به دلیل ضریب ایمنی بسیار بالای خود در برابر ضربه های فیزیکی به محصولی ایده آل برای جایگزینی شیشه تبدیل شده اند. آهن شفاف معروف شده است.

 

شما گفته اید که ورق پلی کربنات شفاف تخت سخت ترین و قوی ترین ماده شفاف شناخته شده هستند.

ورق پلی کربنات دارای خواص انتقال نور عالی با سطوح براق الماس مانند هستند. از دیگر دلایل مهم استفاده از این ورق‌ها می‌توان به راحتی در خلاء شکل‌گیری، مقاومت استثنایی در راندمان دمایی 20 تا 120، بازیافت آسان، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه (250 برابر شیشه و تقریباً شکننده نیست) (شعاع انحنای تقریباً 175 برابر) اشاره کرد. ضخامت)، استفاده و نصب آسان، عایق حرارت و برودت و عایق الکتریکی، وزن سبک (نصف شیشه)، شعاع خمشی ایمن بالا و ثبات رنگ این ورق ها.

 

لازم به ذکر است که ورق پلی کربنات شفاف نشکن و مقاوم در برابر گسترش آتش در هنگام بلایای طبیعی مانند زلزله می باشد و خطر شکستگی شیشه و گسترش آتش را به صفر می رساند.

ویژگی های ورق پلی کربنات شفاف

پلی کربنات در سال‌های اخیر به یک انتخاب فوق‌العاده محبوب برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، علامت‌گذاری صورت، پوشش کف و سایر کاربردهایی که شفافیت مورد نظر است تبدیل شده است.

انعطاف پذیری خوب، فاصله بین دیوارها برای جلوگیری از اتلاف انرژی، لایه ضد اشعه ماوراء بنفش، غیر قابل اشتعال، عبور نور کافی، رنگ های متنوع از مهمترین ویژگی های این نوع ورق های پلی کربنات است.

می توانید عایق حرارتی و صوتی را به ویژگی های ذکر شده در بالا اضافه کنید. تبادل انرژی در سطح پایین توسط این ورق ها دامنه کاربرد خود را دوچندان کرده است و با توجه به افزایش مداوم قیمت انرژی مصرفی مانند برق و گاز، استفاده از آن در سقف گلخانه ها، سوله ها و پارکینگ ها کاربرد خوبی پیدا کرده است. رابطه مالی توجیه.

در آینده نیاز به استفاده از آنها افزایش می یابد و بنابراین هر چه زودتر از این ورق ها به عنوان جایگزین استفاده شود، قطعاً می توان از تخصیص هزینه های خرید و نصب و پرداخت هزینه های انرژی در آینده جلوگیری کرد.

از این گذشته، ورق پلی کربنات شفاف 250 برابر بیشتر از شیشه در برابر ضربه مقاوم است و در عین حال دارای مقاومت استثنایی در برابر حرارت و استحکام کششی بالا است.

علاوه بر این، ورق پلی کربنات شفاف ما در برابر زردی، اکسیداسیون، ترک خوردن و هر گونه نقص دیگری که ممکن است انتقال نور را کاهش دهد تضمین شده است. به سادگی می توان گفت که بادوام و پایدار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید ورق پلی کربنات شفاف ، به وب سایت تهران پلیhttps://tehranpoly.com/مراجعه کنید.

tehranpoly.seo1401
tehranpoly.seo1401

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋