tehranpoly.seo1401

tehranpoly.seo1401

همه چیز درباره پلی کربنات و ورق های آن

 

پلی کربنات قوی ترین نوع پلاستیک شفاف است و کاربردهای زیادی در صنعت ساخت و ساز دارد، به ویژه به عنوان جایگزینی برای شیشه. این ماده علاوه بر کاربردهای سازنده، کاربردهای بی شماری در تولید عدسی های عینک، دی وی دی، شیشه های ضد گلوله، هوافضا و... دارد.

این محصول به صورت دو جداره یا صفحات مسطح بیشتر به عنوان پوششی برای نورگیرها و دیوارهایی که نور باید از آنها عبور کند استفاده می شود. ورقه های پلی کربنات علاوه بر نشکن بودن، به دلیل وجود لایه UV روی سطح خود، ضد آفتاب محسوب می شوند. ورق های دو جداره این ماده به دلیل ساختار ساختاری خود تا حدی عایق حرارتی و صوتی بوده و سبک تر از آهن و سایر سقف های ایرانی می باشند.

ورق پلی کربنات دو جداره

پلی کربنات دوجداره به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر، کاربرد فراوانی در ساختمان ها و نمای بیرونی دارد. مدل‌های شفاف آنها نور را به خوبی منتقل می‌کنند، اما کاملاً مات هستند (بینایی ندارند). اما ورق نوع تخت ساختاری شیشه مانند و شفاف دارد با این تفاوت که کاملاً نشکن و صاف (انعطاف پذیر) است.

ورق تخت علاوه بر کاربرد در ساخت و ساز، در ساخت عدسی های عینک نیز استفاده می شود و همچنین ضخیم تر است، مانند شیشه های ضد گلوله. پلی کربنات تخت را می توان به عنوان با کیفیت ترین طلق پلاستیکی موجود در بازار تعریف کرد.

نصب این ورقه ها به چه صورتی است؟

نصب این ورق ها نیاز به سازه ای (فلزی یا چوبی) دارد که در چوب پیچ شود. هنگامی که محل نصب در معرض باد قرار می گیرد، فاصله بین توری های سازه ای کم است و تعداد پیچ ​​ها حذف ورق پلی کربنات را غیرممکن می کند (اگر باد خیلی قوی است، از نوار آلومینیومی و واشر پیچ و مهره پهن استفاده کنید).

بهترین ابزار برای برش این ورق ها یک دیسک برش معمولی است. مطمئناً، می توانید آن را با ابزارهای دیگری مانند اره مویی یا قیچی آهنی برش دهید، اما هیچ یک از آنها را نمی توان با تیغ تمیز کرد. پیچ مناسب برای اتصال ورق کربنات، کلاهک است که بسته به جعبه آهنی که در زیر استفاده می شود، از 2.5 سانتی متر قابل استفاده است.

اگر این محصول را روی چوب یا هر سازه غیر فلزی نصب می کنید، می توانید از پیچ های خودکاری مانند پیچ ​​های ام دی اف نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که هر پیچ باید با واشرهای آهنی و لاستیکی روی تالک پلی اورتان ثابت شود.

 

مزایای پلی کربنات

از مهمترین مزایای ورق های پلی کربنات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. فیلترهای این محصول با مقاومت ضربه 200 برابر بیشتر از شیشه معمولی را تشخیص دهید. در مورد آنها، اثر درگ 8 است.

2. می توان از انتقال UV جلوگیری کرد. و بنابراین منعکس کننده تأثیر منفی بر قیمت های داخلی و عبور صفر از کاغذ است.

3. این تبادل نتایج را حداقل الزام آور کنید.

4. وزن بایاس کربن-کربن ما بین 1.6-1.12 است که از وزن خود شیشه با آسمان و نور کمتر است.

خرید ورق پلی کربنات

بعد از آنکه درباره این محصول و ویژگی های آن مطلع شدید، وقت آن است که یک مرجع را برای خرید ورق پلی کربنات انتخاب کنید. از نظر ما بهترین منبع برای خرید این محصول، شرکت تهران پلی ( https://tehranpoly.com/ ) است که می‌تواند با کیفیت محصولات خود شما را به وجد بیاورد. همچنین اگر به مشاوره رایگان در این زمینه احتیاج دارید، می‌توانید با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

tehranpoly.seo1401
tehranpoly.seo1401

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋