tehranpaytakht

tehranpaytakht

مجتمع فنی تهران پایتخت
توسط ۱ نفر دنبال می شود

تاریخچه تلفنهای همراه

فردی که از تلفن همراه استفاده میکند
آیا شما میتوانید بدون تلفن همراه زنده بمانید؟ تلفن همراه  در مدت زمان کوتاهی نسبتا فوق العاده پیشرفت نموده و احتمالات آینده به ظاهر بی پایان هستند.

در آغاز

بسیاری از تلفنهای همراه اولیه “تلفن خودرو” نامیده میشدند زیرا بسیاری بزرگ بوده و حمل آن در جیب یا کیف دست و پا گیر بود. با این حال، در سال 1983، موتورولا DynaTAC 8000x وارد بازار شد. اگرچه با توجه به استانداردهای امروزی بسیار بزرگ است، این گوشی اولین تلفن همراه واقعی بود زیرا به اندازه کافی برای حمل کوچک بود.

تلفن، اگرچه فوق العاده گران است، به یک نماد فرهنگ پاپ تبدیل شده، در دست تمامی افراد از Gordon Gekko در فیلم وال استریت، تا قهرمان دبیرستانی Zack Morris، در فیلم نجات توسط بل مشاهده میگردد.

شما همیشه دارای پیشگامانی هستید که از ارائه کارهای جدید هراسی نداشته و سپس تمامی افراد دیگر از شما پیروی میکنند، Patricia Grullon یک مربی طراحی صنعتی در دانشکده هنر Fort Lauderdale عنوان نمود. این افراد پیشگام کلید محبوبیت هر محصول هستند

با این حال، کاربرد تلفن همراه هنوز برای عموم مردم گسترش نیافته بود.

آنها در درجه اول در جهان فروش و کسب و کار به کار رفته، اما اغلب برای کاربرد شخصی مانند امروزه به کار نمیرفتند، Kreg Jones یک طراح صنعتی و مربی طراحی صنعتی در دانشکده هنر فیلادلفیا  عنوان نمود.

اگرچه DynaTac و مدلهای بعدی تلفن همراه کوچکتر بوده و در نهایت بهتر بودند، آنها همچنان دارای نقصهای خود بودند. مدلهای بزرگ، قابل حمل مانند نوکیا Mobira Talkman و موتورولا 2900 Bag Phone دارای عمر باتری طولانی تر و زمان مکالمه بیشتر بوده، که موجب محدودیت آنها در آن زمان گردید. در نتیجه پیشرفت فناوری، شرکتهای تلفن همراه دریافتند چگونه میتوانند تمامی ویژگیهای مورد نظر مشتریان خود را در یک مدل کوچکتر، قابل حمل، مقرون به صرفه قرار دهند.

یک هدف در حال تغییر

تلفنهای همراه اولیه تنها برای صحبت کردن به کار میرفتند. به تدریج، ویژگیهایی مانند پست صوتی افزوده شده، اما هدف اصلی صحبت کردن بود. در نهایت، تولیدکنندگان تلفن همراه متوجه شدند میتوانند سایر فناوریها را در تلفن همراه خود ادغام نموده و ویژگی های آن را گسترش دهند. اولین گوشیهای هوشمند به کاربران اجازه دادند به ایمیل خود دسترسی پیدا کرده و از تلفن به عنوان یک ماشین فکس، پیجر و دفترچه استفاده نمایند.

در سالهای اخیر، هدف تلفن همراه از یک ابزار کلامی به یک ابزار چند رسانه ای تغییر یافته، که اغلب از نام دستگاه تلفن همراه به جای یک تلفن استفاده میکند. ما اکنون از تلفن همراه خود بیشتر برای جستجو در وب، چک نمودن ایمیل، گرفتن عکس و به روز رسانی وضعیت رسانههای اجتماعی خود در مقایسه با تماس استفاده مینماییم.

عناوین نرم­افزاری به سرعت در حال گسترش، وضوح بهتر صفحه نمایش و بهبود مداوم تلفنهای همراه موجب حرکت آسانتر تلفن و سرگرمی بیشتر شده است. علاوه بر یک ظرفیت در حال گسترش که میتواند حافظه ای برابر با یک کامپیوتر در سالهای گذشته را در خود جای دهد، شما میتوانید مشاهده نمایید چرا این بازار یک بازار در حال انفجار است، Grullon اظهار داشت.

تلفنهای همراه امروزه همچنین در حال جایگزین نمودن گجتهای ما هستند، مانند دوربینهای عکاسی دیجیتال. هنگامیکه دوربینها ابتدا برروی تلفنهای همراه معرفی گردیدند، تصاویر دارای کیفیت پایین بوده و قابلیت آن اضافی بود.

اکنون، ما شاهد تغییر بسیار سریع هستیم و مصرف کنندگان دیگر به خود زحمت حمل دوربینهای نقطه-و-تصویر را نداده و تنها از تلفنهای همراه خود استفاده میکنند، Jamie Lendino، یک ژورنالیست فناوری و تحلیلگر ارشد موبایل برای PCMag.com اظهار داشت.

تلفنهای هوشمند مدرن – به ویژه آیفون شرکت اپل – هر آنچه مصرف کنندگان از تلفنهای خود انتظار داشتند را تغییر دادند. بازار برنامه کاربردی موجب تغییر تلفن به یک جعبه ابزار مجازی با راه حل تمامی موارد مورد نیاز شده است.

تخصصی ترین  آموزش تعمیرات موبایل با اهدای دیپلم کار ودانش از مجتمع فنی تهران پایتخت

وب سایت رسمی مجتمع فنی تهران پایتخت

tehranpaytakht.com

 

 

tehranpaytakht
tehranpaytakht مجتمع فنی تهران پایتخت

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋