قالیشویی تهران جم

قالیشویی تهران جم

tehranjam.org

قالیشویی خوب در جردن - تهران جم

اهالی محترم منطقه جردن قالیشویی جردن در خدمت شماست. با رضایت 100% مشتریان سابق که همواره همراه ما هستند. این افتخار نصیب ما شده است که با کیفیت ترین سطح خدمت دهی را به همشهریان عزیز تهرانی ارائه کنیم. این مرکز کاملا مجاز بوده و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران است با “شناسه صنفی 0058293681”  که در صفحه درباره ما می توانید تصویر مجوز را برسی کنید. و در ادامه به برخی از خدمات قالیشویی جردن را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت:

تلفن تماس: 02122304263

 

بهترین قالیشویی در جردن

یکی از رایج‌ترین وسایل در هر خانه‌ای به‌ویژه ایرانی‌ها قالی، قالیچه، فرش، گلیم و… است. این زیراندازهای بافتنی چشم‌نواز نقش بسیار زیادی در زیباسازی و دکوراسیون خانه و حتی محل کار دارند، بنابراین تمیز بودن آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگرچه به ظاهر شست‌وشوی فرش، قالی، قالیچه و… در منزل کاری نسبتاً ساده به نظر می‌رسد اما به‌دلیل این‌که کیفیت مواد اولیه و ظاهر آن‌ها تغییر نکند، نیاز به دقت و مهارت دارد. بنابراین نیاز است که از یک متخصص کمک بگیرید و آن‌ها را به بهترین قالیشویی در جردن بسپارید.

شستشوی فرش در جردن

مهم‌ترین نکته در شست‌وشوی هر مدل فرش، به‌ویژه شستشوی فرش دستباف در جردن عدم آسیب‌رسانی به تاروپود و حفظ کیفیت اولیه آن است. نکته‌ی که باعث می‌شود، قالیشویی تهران جم یکی از مراکز معتبر، حرفه‌ای درسطح شهر تهران می باشد، و نحوه‌ی عملکرد ما در این مرکز از ویژگی‌ها و مزایایی متعددی در زمینه‌ی شستن فرش، قالی، قالیچه، گلیم، فرش دستبافت برخوردار می‌شوید.

رفوگری فرش در جردن

اهمیت و ارزش رفو و یا ترمیم فرش زمانی مشخص می شود، که شما فرشی گرانبها دارید و نیاز شدید به ترمیم بافت فرش است، سلامت فرش یکی از مهم ترین عیار های یک فرش محسوب می شود، زیرا در طول زمان ممکن است لکه شدن فرش و آسیب رسیدن به بافت فرش اتفاق بیفتد. ولی اگر سوختگی و یا پارگی در سطح فرش دارید و یا بافت فرش دچار بید زدگی شده است. اصلا نگران نباشید، تیم متخصص رفوگری فرش در جردن همواره همراه شماست و فرش دستباف شما امکان ترمیم و رفو را دارد و مانند روز اولش خواهد شد.

خدمات قالیشویی تهران جم:

رفوگری در تهران

شستشوی فرش در تهران

مبل شویی در نیاوران

قالیشویی تهران جم
قالیشویی تهران جم tehranjam.org

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋