tehranblit.ir

tehranblit.ir

بلیط پای پرواز

در زمان های که بلیط هواپیما روی وب سایت های آنلاین دردسترس نمی باشد، یکی از بهترین روش ها خرید بلیط پای پرواز هست


 

برای خرید این بلیط ها شما باید 2 ساعت از قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید و به قسمت دفتر فروش ایرلاین ها مراجعه کنید و درخواست صدور بلیط بدهید.

در زمان های که پرواز ها چند روز از قبل تکیمل شده باشند خرید بلیط پای پرواز از فرودگاه مشهد کار سختی هست به این دلیل که به جزو شما قطعا کسانی هستن که برای خرید بلیط اقدام کردند و ممکن اونجا نتونتید بلیط خرید کنید. اما در این مقاله روش های برای خرید بلیط پای پرواز مشهد ارائه می کنیم که تا 80 درصد مواقع می تواند کارهای شما رو انجام بدهد و در خرید بلیط موفق شوید.

بلیط پای پرواز

روش های خرید بلیط پای پرواز

راه حل اول 

پیدا کردن آشنا داخل فرودگاه هست. به این شکل که شما به دفتر های فروش مراجعه می و سعی کنید آشنا داخل فرودگاه پیدا کنید که بتونند به شما کمک کنند.

راه حل دوم

تماس با دفتر های فروش بلیط هواپیما و چارتر کنند هست، از طریق سرج در گوگل به سایت های چارتر کنند دسترسی پیدا می کنید و می توانید با انها تماس بگرید و درخواست بلیط هواپیما حتی به قیمت بالاتر بدین که اگر ظرفیت داشته باشند برای شما آزاد کنند و بتونید خرید انجام بدین.

بلیط پای پرواز روش های خرید

راه حل سوم

تماس با دفتر فروش وی ای پی بوکینگ هست، همه ای این کارهای که شما می خواهید در دو مرحله ای قبل انجام بدین ما برای شما انجام میدم.( وی ای پی بوکنیگ با داشتن قرداد با بیش از 1000 چارتر کنند پرواز ها و داشتن قرداد مستقیم با ایرلاین های فعال در کشور و داشتن دسترسی به سیستم رزرواسیون پرواز های دخلی و خارجی در اغلب زمان های که پرواز ها تکیمل می باشند داری ظرفیت های ویژه پرواز هستیم و تا 80 درصد مواقع بلیط پرواز برای شما صادر می شود)

برای دریافت بلیط ظرفیت ویژه یا بلیط پای پرواز ابتدا با شماره 09011017552 و 02128422104 تماس بگیرید و درخواست پرواز خود را برای ما ارسال کنید و همکاران ما در مجموعه وی ای پی بوکینگ هماهنگی رزرو بلیط را برای شما انجام می دهند و فقط کافیه به موقع در فرودگاه حاضر باشید.

لیست بهترین فرودگاه های که می توان بلیط پای پرواز راحت گرفت:

فرودگاه مشهد یکی از بزرگ ترین فرودگاه های کشور هست و دومین فرودگاه پر رفت آمد کشور هست که روزانه پرواز های زیادی از این فرودگاه انجام می شود.

بلیط پای پرواز مشهد

برای خرید بلیط پای پرواز مشهد ابتدا باید به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بروید و با مراجعه به اطلاعات پرواز فرودگاه

از آنها بپرسید در مسیر پروازی که می خواهید به عنوان مثال تهران به مشهد چه پرواز های در این تایم هست

مرحله ای دوم: مراجعه به دفتر های فروش بلیط هواپیما هست، دفاتر فروش بلیط در فرودگاه مشهد در سالن پایینی قرار دارند و دفتر های فروش با توجه به شلوغی فرودگاه همیشه یا در اغلب اوقات باز هستن با مراجعه مستقیم به دفتار فروش و درخواست بلیط می توانید بلیط پرواز تهیه کنید.

 

اگر به شما گفتن که در حال حاضر ظرفیت ندارند از آنها بخواهید اسم شما را یاداشت کنند که در صورت باز شدن ظرفیت اولین ظرفیت ها به شما برسد برای این مورد نیاز هست چندین مرحله مختلف پیگیری کنید به این شکل که بعد از یاداشت کردن مشخصات 10 دقیقه بعد دوباره مراجعه کنید و مدام پیگیر باشید که اگر ظرفیتی باز شد بتونید سریع خرید انجام بدین.

بلیط پای پرواز تهران

فرودگاه مهرآباد یکی از مهم ترین و پر رفت امد ترین فرودگاه کشور هست که روزانه بیشترین پرواز ها از این فرودگاه انجام می شود، برای خرید بلیط پای پرواز تهران باید به فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید و با توجه به این که فرودگاه مهرآباد داری 6 ترمینال می باشد باید ازقبل از مراجعه به فرودگاه از این که کدوم پرواز از کدوم ترمینال انجام می شود اطلاع داشته باشید برای همین مورد لیست ترمینال های فرودگاه مهراباد برای راحتی کار آوردیم.

tehranblit.ir
tehranblit.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋