عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

ویژگی جدید WhatsApp برای iOS: اتصال یک حساب کاربری به چهار آیفون

قابلیت جدید واتس‌اپ برای iOS: اتصال یک حساب کاربری به چهار گوشی آیفون

همچنین ویژگی جدیدی برای کسب‌و‌کارها درحال توسعه است تا بتوانند استاتوس‌های خود را بایگانی کرده و درصورت نیاز مجدداً از آن‌ها استفاده کنند.

واتس‌اپ اخیراً با معرفی حالت Companion، به کاربران اندرویدی خود اجازه داد تا حداکثر پنج گوشی را به یک حساب کاربری متصل کنند. اکنون این ویژگی در اختیار کاربران iOS نیز قرار گرفته است.

همان‌طور که WABetaInfo توضیح می‌دهد، در نسخه 23.10.76 برنامه واتس‌اپ که هم‌اکنون از طریق اپ استور قابل دانلود است، قابلیت جدیدی ارائه شده که با آن می‌توانید حساب خود را به چهار گوشی آیفون متصل کنید. درست مانند نسخه اندروید، با وجود این ویژگی تاریخچه و تمام پیام‌های شما به همه دستگاه‌ها منتقل خواهد شد و واتس‌اپ ادعا می‌کند که تمام مکالمات کاربران حتی در دستگاه‌های متصل‌شده نیز رمزگذاری‌شده باقی می‌مانند.

قابلیت جدید واتس‌اپ برای iOS: اتصال یک حساب کاربری به چهار گوشی آیفون

البته برخی از ویژگی‌های سرویس پیام‌رسان متا مانند ارسال پیام‌های گروهی و به‌روزرسانی استاتوس فقط از طریق دستگاه اصلی در دسترس هستند.

هرچند واتس‌اپ ادعا می‌کند قابلیت جدید نسخه iOS برای تمام کاربران ارائه شده است، اما گزارشگر وب‌سایت 9to5mac اشاره کرده که با دریافت آخرین نسخه، هنوز به این قابلیت دسترسی پیدا نکرده است. بنابراین اگر شما نیز هنوز نمی‌توانید حساب واتس‌اپ خود را به چندین آیفون دیگر متصل کنید، احتمالاً باید زمان بیشتری را منتظر بمانید. همچنین این قابلیت مانند بسیاری از ویژگی‌های جدید دیگری که واتس‌اپ معرفی می‌کند، هم‌اکنون در دسترس کاربران سایر سرویس‌های پیام‌رسان رقیب مانند تلگرام و iMessage قرار گرفته است.

قابلیت جدید واتس‌اپ برای کسب‌و‌کارها

قابلیت جدید واتس‌اپ برای iOS: اتصال یک حساب کاربری به چهار گوشی آیفون

علاوه‌براین، حساب‌های مربوط به کسب‌و‌کارها در اندروید به‌زودی از ویژگی بایگانی استاتوس‌ها برخوردار خواهند شد. WABetaInfo در گزارش دیگری اعلام کرده است که با وجود این ویژگی، صاحبان کسب‌و‌کارها می‌توانند برخی استاتوس‌ها یا وضعیت‌های خود را بایگانی کرده تا درصورت نیاز، مجدداً از آن‌ها استفاده کنند.

در چند وقت گذشته قابلیت‌های دیگری نیز در دسترس کاربران واتس‌اپ قرار گرفته است. ازجمله آن‌ها می‌توان به امکان ویرایش پیام‌ها تا 15 دقیقه پس از ارسال اشاره کرد. همچنین ویژگی‌های دیگری نیز هم‌اکنون درحال آزمایش هستند؛ مانند به‌اشتراک‌گذاری نمایشگر در تماس‌های ویدیویی و قابلیت ایجاد نام کاربری!

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋