عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

ChatGPT دسترسی به وب و بیش از 70 پلاگین را برای کاربران نسخه پلاس فعال کرد

ChatGPT دسترسی به وب و بیش از 70 پلاگین را برای کاربران نسخه پلاس فعال کرد

شرکت OpenAI می‌گوید کاربران نسخه پلاس ChatGPT حالا می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند و از پلاگین‌های بتا استفاده کنند.

ChatGPT در گذشته فقط به اطلاعات قدیمی وب دسترسی داشت، اما کاربران نسخه پلاس به‌زودی قابلیت جستجو در وب را پیدا می‌کنند. به‌علاوه، OpenAI اعلام کرده است که بیش از 70 پلاگین را به‌شکلی گسترده‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

OpenAI در یادداشت‌های انتشار ChatGPT می‌گوید قابلیت دسترسی به اینترنت درحال اضافه‌شدن به این چت‌بات است. ویژگی پلاگین‌ها یا ابزارهایی که امکان دسترسی به سرویس‌های شخص ثالث را فراهم می‌کنند هم از فاز آلفا به بتا می‌رود تا تمام کاربران نسخه پلاس، یعنی نسخه پولی این چت‌بات، به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

پلاگین‌های ChatGPT اولین‌بار در ماه مه 2023 با سرویس‌هایی برای Zapier ،Expedia ،Shopify ،OpenTabl و Instacart عرضه شدند. OpenAI می‌گوید کاربران نسخه پلاس حالا به بیش از 70 پلاگین دسترسی خواهند داشت.

فعال‌سازی دسترسی به وب و پلاگین‌ها در ChatGPT

ChatGPT دسترسی به وب و بیش از 70 پلاگین را برای کاربران نسخه پلاس فعال کرد

اگر شما هم از مشترکین ChatGPT Plus هستید، می‌توانید با رفتن به بخش Settings و منوی Beta features، سوئیچ‌های مربوط به Web Browsing و Plugins را فعال کنید. پس از انجام این کار می‌توانید از بالای پنجره چت، پلاگین‌ها را پیدا کنید و سرویس‌های مدنظر خود را نصب نمایید.

OpenAI هنوز اعلام نکرده است که کاربران عادی چه زمانی می‌توانند به این قابلیت‌ها دست پیدا کنند. درواقع هنوز هیچ صحبتی دراین‌باره به میان نیامده است. اما اگر توسعه‌دهنده هستید و می‌خواهید اپلیکیشن خود را از طریق ChatGPT در اختیار کاربران بگذارید، می‌توانید به فهرست انتظار این شرکت بپیوندید.

این خبر در شرایطی اعلام می‌شود که مایکروسافت هفته گذشته چت‌بات بینگ خود را در دسترس تمام کاربران قرار داد و پشتیبانی از پلاگین‌ها هم به آن اضافه شد. به‌علاوه، دیروز در خبری گفته شد که ویژگی‌های جدیدی به بینگ چت اضافه شده است تا این چت‌بات بتواند در کنار پاسخ‌های متنی، عکس و جدول هم ارائه کند. انتظار می‌رود که مایکروسافت در کنفرانس بیلد پیش رو از برنامه‌های بیشتری برای چت‌بات خود پرده بردارد.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋