عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

مدیر عامل جدید توییتر: برای ساختن آینده ای روشن تر با ایلان ماسک هیجان زده هستم

مدیرعامل جدید توییتر: هیجان‌زده‌ام تا همراه با ایلان ماسک آینده‌ای روشن‌تر بسازیم

لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر، در توییتی اعلام کرد که برای محقق‌سازی اهداف موردنظر ایلان ماسک هیجان‌زده است.

«لیندا یاکارینو»، مدیرعامل جدید توییتر، در توییتی اعلام کرد که تحت‌تأثیر طرح و نگرش ایلان ماسک برای ایجاد آینده‌ای روشن‌تر قرار گرفته و هیجان‌زده است تا به ایجاد تحول در این شبکه اجتماعی محبوب کمک کند.

ایلان ماسک، مالک توییتر، جمعه سرانجام در توییتی اعلام کرد که لیندا یاکارینو جانشین او خواهد شد و به‌زودی کارش را به‌عنوان مدیرعامل در این شبکه اجتماعی آغاز خواهد کرد. حالا خانم یاکارینو برای اولین‌بار پس از اعلام این خبر در یک اظهارنظر عمومی در توییتی نوشت: «مدت‌هاست که از نگرش [ماسک] به‌منظور ایجاد آینده‌ای روشن‌تر الهام گرفته‌ام. هیجان‌زده‌ام تا به محقق‌سازی این نگرش در توییتر و متحول‌سازی این کسب‌وکار در کنار یکدیگر کمک کنم.»

یاکارینو که سال‌ها به‌عنوان مدیر ارشد تبلیغات در شرکت NBCUniversal فعالیت می‌کرد، می‌گوید اکنون نسبت به آینده پلتفرم توییتر احساس تعهد می‌کند. او از مخاطبان خود که حالا به‌شکل فزاینده‌ای رو به افزایش است، درخواست کرده تا به او بازخورد دهند.

مدیرعامل جدید توییتر: هیجان‌زده‌ام تا همراه با ایلان ماسک آینده‌ای روشن‌تر بسازیم

لیندا یاکارینو به‌سمت توییتر 2.0 پیش می‌رود

مدیرعامل جدید توییتر در انتهای توییتش نوشته است که می‌خواهد در مسیر محقق‌سازی توییتر 2.0 حرکت کند. چند ماه پیش ایلان ماسک گفته بود که دوران جدید توییتر با نسخه 2.0 این شبکه اجتماعی آغاز می‌شود و کارمندان هم باید خود را برای شرایط کاری دشوار پیش رو آماده کنند.

یاکارینو در‌زمینه هدایت توییتر کار سختی در پیش خواهد داشت. این شرکت از زمان ورود ایلان ماسک با قطع همکاری بخشی از خریداران تبلیغات روبه‌رو بوده و نزدیک به 80 درصد از کارمندانش را از دست داده است.

ماسک در خبر معرفی لیندا یاکارینو گفته بود که آن‌ها در این همکاری به‌دنبال تبدیل توییتر به X یا همان اپلیکیشن همه‌چیز هستند. او تاکنون بارها به طرح ساخت سوپراپلیکیشنی شبیه به وی‌چت چین اشاره کرده است که با نام X می‌خواهد سرویس‌های مختلفی ازجمله یک شبکه اجتماعی، پیام‌رسان، خدمات پرداخت و غیره را یک‌جا به کاربران ارائه کند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋