عشق تکنولوجی

عشق تکنولوجی

عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

تپسی چت GPT را به برنامه وب خود اضافه کرد

تپسی Chat GPT را به وب‌اپلیکیشن خود اضافه کرد

گفتگو با هوش مصنوعی برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی روبه رو است که تپسی آن را حل کرده است.

تپسی به نسخه وب‌اپلیکیشن خود بخش «از هوش مصنوعی بپرس» را اضافه کرده است که به کاربرانش امکان گفتگو با Chat GPT را می‌دهد.

ChatGPT یک نمونه اولیه از چت‌بات دیالوگ‌محور مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند زبان طبیعی انسان را متوجه شود و متون نوشتاری بسیار دقیقی مشابه انسان تولید کند. این ابزار هوش مصنوعی به ترند روز دنیا و ایران تبدیل شده است، اما دسترسی به آن برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی روبه رو است.

حال تاکسی آنلاین تپسی امکان گفتگو با ChatGPT را برای کاربرانش فراهم ساخته است. افراد با مراجعه به نسخه وب اپلیکیشن تپسی و انتخاب گزینه «از هوش مصنوعی بپرس» می‌توانند به صورت رایگان از این قابلیت استفاده کنند.

هوش مصنوعی تپسی

این پلتفرم در پیغامی هشدار می‌دهد که مسئولیت پاسخگویی به سؤالات برعهده این هوش مصنوعی است‌. همچنین عملکرد این قابلیت جدید تپسی برای برخی کاربران با اختلال و کندی همراه است، اما با این حال نقش قابل توجهی در عمومی‌سازی هوش مصنوعی در میان کاربرانش خواهد داشت.

گفتنی است پیش از این تپسی از برخی کارکردهای هوش‌مصنوعی در سیستم چت با رانندگان استفاده کرده بود.

لازم به ذکر است امکان استفاده از ChatGPT با آی‌پی ایران وجود ندارد و برای استفاده از چت‌بات چت جی پی تی باید از ابزارهای تغییر آی‌پی استفاده کرد. علاوه‌براین، OpenAI از شماره‌های ایران پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین باید به سراغ شماره‌های مجازی رفت که چنین چالش‌هایی با اقدام جدید تپسی، رفع شده است.

این چت‌بات جدیدترین دستاورد شرکت تحقیقاتی OpenAI است که ایلان ماسک یکی از بنیان‌گذاران آن محسوب می‌شود. این شرکت با همکاری یکی از سرمایه‌گذاران سیلیکون ولی به نام «سم آلتمن» در اواخر سال 2015 تأسیس شد و هدفش توسعه هوش دیجیتال برای کمک به بشریت بوده است.

این چت‌بات به‌اندازه‌ای محبوبیت پیدا کرده که یکی از غول‌های فناوری، یعنی مایکروسافت، چند وقت پیش از سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری در OpenAI خبر داد. البته ردموندی‌ها در گذشته هم یک میلیارد دلار در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده بودند.

عشق تکنولوجی
عشق تکنولوجی عاشق تکنولوژی های روز از جمله موبایل، لپ تاپ و ماشین ها

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋