مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

اینستاگرام در حال آزمایش نمایش مستطیل شکل پست ها در پروفایل کاربران است

اینستاگرام حالت نمایش مستطیلی پست‌ها در پروفایل کاربران را آزمایش می‌کند

مدیرعامل اینستاگرام می‌گوید دلیل این به‌روزرسانی این است که اکثر محتواهای اینستاگرام در فرمت عمودی آپلود می‌شوند.

اینستاگرام درحال تست قابلیت جدیدی برای بخش پروفایل است که شکل نمایش پست‌ها را از مربعی به مستطیل‌های عمودی تغییر می‌دهد. باوجود اینکه این تغییر هنوز در مرحله تست است، به نظر می‌رسد کاربران چندان از آن رضایت ندارند و همان شکل نمایش مربعی قدیمی را ترجیح می‌دهند.

به گزارش The Verge، چند کاربر تاکنون به‌روزرسانی جدید پروفایل‌های اینستاگرام برای تست نمایش شکل جدید پست‌ها را مشاهده کرده‌اند اما هنوز به‌صورت عمده در دسترس کاربران قرار ندارد. البته اینستاگرام از ۲۰۲۲ درحال تست این قابلیت جدید برای پروفایل‌هاست اما به‌دلایل نامعلومی از اجرای آن خودداری کرده است.

کاربران از تغییر احتمالی اینستاگرام رضایت ندارند

پست های مستطیل عمودی اینستاگرام

 «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، نیز تست شیوه نمایش جدید برای پست‌ها را تأیید کرده است و گفته اغلب محتواهای به‌اشتراک‌گذاشته‌شده در این پلتفرم عمودی هستند. به گفته موسری، محدودکردن انتشار محتوا در اینستاگرام در قالب مربعی مربوط به سال‌ها پیش است و این محدودیت سال ۲۰۱۵ از این پلتفرم حذف شد. در تغییری مشابه، اینستاگرام به‌تازگی امکان افزودن ۲۰ عکس یا ویدئو برای هر پست را به کاربران می‌دهد.

 البته مدیرعامل اینستاگرام تأیید کرده است که تغییر شیوه نمایش پست‌ها در هر پروفایل برای کاربرانی که زمان زیادی صرف مرتب‌کردن نمایش پست‌های خود کرده‌اند، ممکن است آزاردهنده باشد. او در ادامه گفت امیدوار است بتواند راهی برای مدیریت این تغییر پیدا کند.

«کریستینه پی»، سخنگوی اینستاگرام، نیز اعلام کرد تست قابلیت جدید هنوز به‌صورت محدود انجام می‌شود و این شرکت قبل از عرضه رسمی این قابلیت، به بازخوردهای کاربران گوش می‌دهد. براساس نظرات منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد کاربران از این تغییر استقبال نکرده‌اند.

بنابراین اگر شما هم از آن دست کاربران اینستاگرام هستید که به نظم و ترتیب نمایش پست‌ها در پروفایل خود اهمیت می‌دهید، احتمالاً به‌زودی باید شاهد تغییرات عمده‌ای باشید که ممکن است زحمات چندساله‌تان را به باد دهد.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋