تپسی در مورد انحلال تپسیپک شفافسازی کرد.
تپسی اعلام کرده با اضافه شدن کسبوکارهای جدید به سوپراپ خود و ایجاد فرصت برای توسعه سرویس ارسال مرسوله فوری، روی توسعه این بخش تمرکز میکند.
به گزارش روابطعمومی تپسی، بهدنبال انتشار صورتجلسه هیئتمدیره شرکت تپسی مبنی بر توقف فعالیت شرکت «نوآفرینان رادمان پارس» که با نام تجاری «تپسی پک» بین کاربران شناخته میشد، تپسی اعلام کرد باتوجهبه نیاز کسبوکارهای جدید سوپراپ تپسی به ارسال فوری مرسولات و وجود فرصتی قابلتوجه برای رشد در این حوزه، تصمیم گرفته بر توسعه ارسال فوری تمرکز کند و ارسال مرسوله برنامهریزیشده را در سال پیش رو از اولویتهایش خارج کند.
«نوشین خطیب»، مدیر اجرایی بخش ارسال مرسوله تپسی، دراینباره گفت: «ما در سهماهه اول امسال رشد بسیار خوبی در سرویس پیک فوری که شامل دو محصول اتوپیک (ارسال مرسوله با خودرو) و موتوپیک (ارسال مرسوله با موتور) است رقم زدیم. در سهماهه اول امسال، ناوگان موتور ما دوبرابر شده و هر موتورسوار، نسبت به پایان سال گذشته ۴۰ درصد مرسوله بیشتری با تپسی جابهجا کرده است. تعداد ارسال مرسوله ما در هفته سهبرابر شده و برآورد میکنیم با رشدی که تا امروز در این بخش تجربه کردهایم، تا پایان سال به سهم بازار قابلتوجهی برسیم.»
مدیر اجرایی پیک تپسی با اشاره به تبدیل شدن تپسی به سوپراپ و اضافه شدن کسبوکارهای جدید، گفت: «کسبوکارهای جدیدی که قرار است به سوپراپ تپسی اضافه شوند، اغلب بر پایه ارسال فوری محصول هستند و این فرصتی ویژه برای ما فراهم میکند که بتوانیم پاسخگوی تقاضای بیشتری از این بخش بازار باشیم. برای همین موضوع و با هدف کمک به سرویسدهی بهتر کسبوکارهای جدید گروه تپسی، تصمیم گرفتیم روی توسعه سرویس ارسال فوری متمرکز شویم.»
نوشین خطیب افزود: «همانطور که در پیامک اطلاعرسانی به کاربرانمان هم تأکید کردیم، کسبوکارها و افرادی که تاکنون مشتری تپسیپک بودهاند، میتوانند همچنان از خدمات ارسال مرسوله تپسی در قالب اتوپیک و موتوپیک استفاده کنند.»
پیشازاین نیز مدیرعامل تپسی در نشست خبری این شرکت اعلام کرده بود در نظر دارد زیرساختهای لجستیکی گروه تپسی را تقویت کند تا بتواند کیفیت سرویسدهی را در کسبوکارهای این گروه افزایش بدهد. هدفی که به نظر میرسد با کنار هم قرارگرفتن سه کسبوکار پیک تپسی، الوپیک و زپ، امکان تحقق آن زیاد است.
پاسخ ها