مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

طرح تپسی برای مقابله با گرما در تابستان: تخفیف در شارژ گاز کولر گازی و وام تعمیرات سنگین

طرح تپسی برای مقابله با گرما در تابستان: تخفیف شارژ گاز کولر و اهدای وام برای تعمیرات سنگین

تپسی با اجرای طرحی به دنبال افزایش استفاده از کولر توسط رانندگان در تابستان است.

تپسی در راستای اطمینان از تهویه مناسب در سفرهای فصل گرما، از طرح‌های تشویقی خود برای ترغیب سفیرانش به روشن‌کردن کولر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تپسی، این روزها با گرم شدن هوا بحث استفاده از کولر در تاکسی‌های اینترنتی دوباره داغ شده است. تپسی اعلام کرده اولین شرکتی بوده است که از سال ۹۹ با اضافه‌کردن بنری در اپلیکیشن خود، تهویه هوا در سفرها را به نظرسنجی گذاشت تا بتواند با رصد این شرایط حین سفر برای بهبودش اقدامی بکند.

این شرکت از ۴ سال گذشته تا امروز با تعریف اقداماتی دررابطه‌با کولر، تلاش کرده برای کاربرانش سفرهای تابستانی خنکی فراهم کند. تپسی اخیراً در همین‌باره اعلام کرده‌ امسال طرح‌های ویژه‌ای دارد تا بتواند نرخ استفاده از کولر و رضایت کاربران را افزایش بدهد.

«نگار عرب»، معاون ارتباطات تپسی، با تأکید بر الزامی بودن استفاده از کولر در تمام سفرهای این شرکت و رصد ویژه عملکرد سفیران در فصل تابستان می‌گوید: «تهویه هوای مناسب در سفرهای تپسی همیشه از دغدغه‌های ما بوده است. سال‌هاست که در فصل تابستان، بخش ویژه‌ای به اپلیکیشن تپسی اضافه می‌شود تا با مشارکت کاربران، از وضعیت تهویه سفرها مطلع شویم. خوشبختانه فرهنگ استفاده از کولر در بین سفیران تپسی ایجاد شده اما برخی به دلیل مشکلاتی مثل خرابی کولر ماشین یا تمام شدن گاز کولر هنوز با این رویکرد همراه نشده‌اند. در همین رابطه طرح‌های ویژه‌ای برنامه‌ریزی شده تا به این سفیران کمک کنیم مشکلی برای روشن‌کردن کولر نداشته باشند.»

به گفته او، تپسی اقدامات زیر را به هدف بهبود تهویه هوای سفرهای تابستان امسالش آغاز کرده است:

تسهیل سرویس شارژ کولر برای سفیران

ضمن اضافه‌کردن مراکز ارائه‌دهنده سرویس شارژ گاز کولر در تهران، این سرویس برای سفیران فعال در شهرهای کرج، قم، مشهد و اصفهان نیز اضافه شده است. سفیران تپسی با مراجعه به این مراکز می‌توانند گاز کولر خودرویشان را با حداقل قیمت، ۶۰۰ هزار تومان شارژ کنند. به‌علاوه ۲۰ درصد این هزینه برای سفیران پرکار ناوگان، در قالب پاداش از طرف تپسی پرداخت خواهد شد.

اختصاص وام برای تعمیرات اساسی و سنگین‌تر

همچنین تپسی برای تعمیرات اساسی و سنگین‌ خرابی کولر سفیران پرکارش وام ویژه‌ ۱۰ میلیون تومانی با سود صفر درصد در نظر گرفته‌ است.

پاداش ویژه برای استفاده از کولر

یکی دیگر از طرح‌های تپسی برای مقابله با گرمای تابستان اهدای پاداش به سفیرانی است که مسافران درمورد کولر به آن‌ها بازخورد مناسبی داده‌اند. طبق این طرح، به‌ازای هر بازخورد مثبت ۱۰ هزار تومن به کیف پول راننده‌ها اضافه می‌شود.

این شرکت از کاربرانش خواسته با مشارکت فعال در نظرسنجی حین سفر (درباره تهویه هوا)، به بهبود شرایط سفر در تابستان کمک کنند. تپسی پیش‌ازاین اعلام کرده بود هرهفته تأثیر بازخورد مسافرها به سفیران نمایش داده می‌شود تا آن‌ها از عملکردشان در ناوگان باخبر شوند. به عبارت دیگر، برای راحتی کاربران در ثبت بازخورد، نظرات آن‌ها درمورد تهویه هوای سفر همان لحظه به راننده‌ها اطلاع داده نمی‌شود، بلکه چند روز تجمیع و پایان هفته نمایش داده خواهد شد.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋