مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

مرکز پردازش "Shop MIT" افتتاح شد. کیف پول "رمیت" بار مالیاتی فروشندگان را کاهش می دهد

مرکز پردازش «شاپ ام‌آی‌تی» افتتاح شد؛ کیف پول «رمیت» بار مالیاتی فروشندگان را کمتر می‌کند

در مراسم افتتاح مرکز پردازش فیزیکی شاپ ام‌آی‌تی، این برند به عنوان عرضه‌کننده انحصاری گارانتی محصولات «کریتیو» در ایران معرفی شد.

مرکز پردازش فیزیکی «شاپ ام‌آی‌تی» در مراسمی با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه فناوری رونمایی شد. مدیران شاپ‌ ام‌آی‌تی در این مراسم به معرفی برنامه‌های پیش روی این شرکت پرداختند. 

عرضه کیف پول رمیت و ری‌برندینگ از گارانتی شاپ‌ام‌آی‌تی به گارانتی ام‌آی‌تی سرویس از مهم‌ترین برنامه‌های شاپ ام‌آی‌تی در سال جاری هستند. علاوه‌براین، محصولات شرکت کریتیو نیز از این پس به‌صورت انحصاری با گارانتی ام‌آی‌تی در ایران عرضه می‌شود.

به گزارش دیجیاتو، گروه ام‌آی‌تی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. این شرکت در سال ۱۳۹۱ ارائه خدمات پس از فروش را به سبد فعالیت‌های خود اضافه کرد. در سال ۱۳۹۶ فروشگاه آنلاین شاپ ام‌آی‌تی نیز با شعار «بی‌واسطه خرید کن» آغاز به کار کرد. 

کیف پول رمیت، دردسرهای مالیاتی فروشندگان را کمتر می‌کند

«هامون مهدی‌خانی»، مدیرعامل شبکه پرداخت رمیت، در این مراسم اعلام کرد که تا ۱۵ خرداد، کیف پول رمیت راه‌اندازی می‌شود. مهدی‌خانی در این باره گفت: «بزرگ‌ترین چالش ما گردش بی‌حدوحساب و بی‌جهت پول از حساب‌های مختلف در فرآیند فروش محصول بود. این اتفاق دردسرهای مالیاتی زیادی را برای فروشندگان و نمایندگان ایجاد می‌کرد و باعث می‌شد واسطه‌گری در این حوزه دشوار باشد.»

به گفته او، در ترمینال رمیت پنلی به کسب‌وکارها اختصاص داده می‌شود. کسب‌وکارها با استفاده از آن، می‌توانند برای نمایندگان، فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشندگانشان بدون هیچ هزینه‌ای فاکتور قابل پرداخت صادر کنند. این کار باعث می‌شود یک حلقه در جابه‌جایی پول حذف شود و پول مستقیماً از حساب خریدار به حساب متمرکز کسب‌وکار مادر واریز شود. 

محصولات «کریتیو» با گارانتی «ام‌آی‌تی» عرضه می‌شود

از دیگر برنامه‌های شاپ ام‌آی‌تی در سال جاری، ری‌برندینگ گارانتی شاپ‌ ام‌آی‌تی به گارانتی ام‌آی‌تی سرویس است. به گفته «ایمان صادقی»، مدیر گارانتی این شرکت، علاوه بر گارانتی، خدمات شبکه، سخت‌افزار، مشاوره و اسمبل کامپیوترهای گیمینگ نیز به مشتریان ارائه می‌شود. 

«سپیده نصیری»، مدیر بازاریابی مجموعه، تغییرات در شیوه عملکرد زنجیره تأمین و ارتقای آگاهی از کاربران خانگی از محصولات این برند را از دیگر برنامه‌های این مجموعه دانست.

«مرتضی شاهرخی»، مدیر منطقه‌ای «کریتیو» اعلام کرد که محصولات این شرکت از این پس به‌صورت انحصاری با گارانتی ام‌آی‌تی در ایران عرضه می‌شود. 

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋