مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

قابلیت های هوش مصنوعی گوگل فوتوز از ماه آینده در اختیار همه کاربران قرار می گیرد

قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل فوتوز ماه آینده برای همه کاربران ارائه می‌شود

طبق بیانیه گوگل، از 15 می سال جاری (26 اردیبهشت)، تمام کاربران به قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل فوتوز دسترسی خواهند داشت.

گوگل اعلام کرد که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی موجود در Google Photos، مانند Magic Eraser که از آن برای حذف‌کردن بخش‌های ناخواسته تصاویر استفاده می‌شود، بدون نیاز به اشتراک خاصی در دسترس تمام کاربران قرار خواهند گرفت.

طبق بیانیه گوگل، از 15 می سال جاری (26 اردیبهشت) که روز بعد از کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان این شرکت است، تمام کاربران به قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل فوتوز دسترسی خواهند داشت. مانند همیشه، می‌توان انتظار داشت که این ابزارها به مرور زمان و پس از چند هفته در دسترس تمام کاربران قرار بگیرند.

افزایش دسترسی به قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل فوتوز

قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل فوتوز ماه آینده برای همه کاربران ارائه می‌شود

گوگل همچنین اعلام کرده که قابلیت Magic Eraser همراه با ویژگی‌های کاربردی Photo Unblur (برای کاهش تاری تصاویر) و Portrait light همچنین «در دستگاه‌های بیشتری از جمله تبلت‌های پیکسل» نیز در دسترس خواهند بود.

سال گذشته، گوگل قابلیت Magic Editor را با پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو معرفی کرد. این قابلیت از هوش مصنوعی برای انجام ویرایش‌های پیچیده با اقدامات ساده، مانند تغییر موقعیت سوژه یا تغییر رنگ آسمان، استفاده می‌کند. اکنون، این قابلیت بدون هیچ محدودیتی برای همه دستگاه‌های پیکسل ارائه خواهد شد.

علاوه بر این، همه کاربران گوگل فوتوز در اندروید و iOS نیز به‌صورت ماهانه می‌توانند 10 بار از قابلیت Magic Editor استفاده کنند. اگر بخواهید فراتر از محدودیت اعلام‌شده از این قابلیت استفاده کنید، به یک دستگاه پیکسل یا طرح پریمیوم Google One که شامل 2 ترابایت فضای‌ذخیره‌سازی یا بیشتر است نیاز دارید.

گو‌گل در هفته جاری اعلامیه‌های جذابی در زمینه هوش مصنوعی داشته است. نسخه جدید هوش مصنو‌عی Imagen 2، هو‌ش مصنوعی Vids برای ساخت ویدیو و قابلیت‌های هو‌ش مصنوعی جدید گو‌گل میت از جمله این موارد بودند.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋