مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

تاریخ معرفی Honor Magic 6 Ultimate و ظاهر عجیب دوربین آن مشخص شد

تاریخ معرفی آنر مجیک 6 آلتیمیت و ظاهر عجیب دوربین آن مشخص شد

این گوشی احتمالاً به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شود.

نسخه‌های آلتیمیت گوشی‌های آنر همیشه با رنگ‌های جذاب و طرح‌های جدید به بازار عرضه می‌شوند و گوشی مجیک 6 آلتیمیت نیز از این قاعده مستثنا نیست. آنر با انتشار تیزر این گوشی، حالا ما را بیشتر با طراحی جالب ماژول دوربین آن (که 28 اسفندماه رونمایی می‌شود) آشنا کرده است.

به‌ گزارش AndroidCentral، آنر تیزری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که به عرضه قریب‌الوقوع Magic 6 Ultimate در چین اشاره دارد. در این تیزر ماژول دوربین نسخه آلتیمیت گوشی مجیک 6، در مقایسه با نسخه پرو متفاوت است.

نکته جالب‌توجه طراحی مجیک 6 آلتیمیت، ماژول دوربین عجیب و جالبی است که روی قاب پشتی دستگاه وجود دارد؛ شکل آن شبیه به مربعی با دو گوشه گرد است که ظاهری منحصربه‌فرد و چشم‌نواز به آن بخشیده است.

برخلاف مجیک 5 آلتیمیت که سال گذشته با ماژولی شبیه به نسخه Pro عرضه شده بود، امسال آنر تغییر منحصربه‌فردی در طراحی نسل جدید این مدل به‌وجود آورده است. آنر طراحی ظاهری مجیک 6 آلتیمیت را به‌عنوان یک «شاهکار هنری» توصیف می‌کند.

گوشی مجیک 6 آلتیمیت

جالب اینکه در این تیزر ما فقط ظاهر کلی ماژول دوربین را می‌بینیم و هنوز دقیقاً نمی‌دانیم چند دوربین و با چه قدرتی درون این ماژول وجود خواهد داشت.

با وجود اینکه لنزهای دوربین این گوشی زیر یک پوشش قرار دارند، طراحی شیک و رنگ طلایی آن، ظاهر جذابی را به‌وجود آورده است. این طراحی تا حدی ما را به یاد Magic V2 RSR Porsche Edition می‌اندازد؛ این طراحی خاص تقریباً در هیچ گوشی اندرویدی دیگری وجود ندارد.

نمایشگر، دوربین و سخت‌افزار احتمالی مجیک 6 آلتیمیت

از نظر سخت‌افزاری، به‌نظر می‌رسد که مجیک 6 آلتیمیت همان سخت‌افزار مجیک 6 پرو را با ساختاری سبک‌تر، درون خود جای می‌دهد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که نمایشگری 6.8 اینچی از نوع OLED و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز داشته باشد.

دوربین سه‌گانه این گوشی احتمالاً شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ 180 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی باشد. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 هم احتمالاً وظیفه انجام پردازش‌ها را بر عهده خواهد داشت.

آنر تأیید کرده است که در تاریخ 8 مارس سال جاری میلادی (28 اسفندماه 1403) از این گوشی رونمایی می‌شود. بااین‌حال، احتمالاً این گوشی در تمام مناطق جهانی عرضه نخواهد شد. علاوه‌براین، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آنر گوشی تاشوی خود را در سال جاری میلادی معرفی و عرضه کند.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋