مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

گلکسی A55 با دریافت تاییدیه یک قدم به معرفی شدن نزدیکتر شده است

گلکسی A55 با دریافت تأییدیه یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد

گلکسی A55 5G با تراشه اگزینوس 1480 و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 14 از راه می‌رسد.

پس از معرفی و عرضه سری گلکسی S24، طرفداران گوشی‌های سامسونگ منتظر رونمایی از گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 هستند. حالا گلکسی A55 موفق به کسب تأییدیه NBTC شده است که از معرفی این دستگاه در آینده نه‌چندان دور حکایت دارد.

گوشی‌های سری گلکسی A5x در بازار طرفداران زیادی دارند و انتظار می‌رود گلکسی A55 هم با استقبال بالایی از سوی کاربران مواجه شود. طبق رندرها، این گوشی از طراحی مشابه سری گلکسی S24 بهره می‌برد و همچنین با تراشه اگزینوس از راه می‌رسد.

کسب تأییدیه توسط گلکسی A55 5G

درحالی‌که منتظر رونمایی از گلکسی A35‌ و A55‌ هستیم، حالا گوشی دوم موفق به کسب تأییدیه NBTC شده است که آن را یک قدم به معرفی رسمی نزدیک‌تر می‌کند. اولین نکته‌ای که از این تأییدیه می‌توان متوجه شد، پشتیبانی گوشی آینده سامسونگ از شبکه ارتباطی 5G‌ است که البته عدم وجود آن تعجب‌برانگیز می‌شد.

گلکسی A55 با دریافت تأییدیه یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد

طبق بنچمارک گیک‌بنچ، گوشی میان‌رده سامسونگ به تراشه اگزینوس 1480 مجهز می‌شود که طبق نتایج، عملکرد مناسبی خواهد داشت. این گوشی هوشمند به نمایشگر مسطح مجهز می‌شود و از فریم تخت‌تری نسبت به نسل کنونی بهره می‌برد.

گوشی جدید سامسونگ از فناوری شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند و احتمالاً مانند گلکسی A53 و A54‌ به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود. همچنین این گوشی هوشمند قادر به پشتیبانی از وای‌فای 6 و NFC خواهد بود. با توجه به پشتیبانی گلکسی A54 از فناوری وای‌فای 6، انتظار داشتیم نسل بعدی آن با وای‌فای 6E و حتی وای‌فای 7 از راه برسد.

اگزینوس 1480 اولین تراشه میان‌رده سامسونگ با پردازشگر گرافیکی مبتنی بر RDNA شرکت AMD محسوب می‌شود. گلکسی A55 با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 از راه می‌رسد، بااین‌حال هنوز مشخص نیست قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 در این گوشی میان‌رده مورد استفاده قرار می‌گیرد یا خیر.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋