مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

فسیل تولید ساعت های هوشمند را متوقف می کند

شرکت Fossil تولید ساعت‌‌های هوشمند را متوقف می‌کند

شرکت Fossil که یکی از وفادارترین سازندگان ساعت هوشمند با سیستم‌عامل Wear OS گوگل بود، حالا از این تجارت کنار می‌رود.

شرکت Fossil چندین سال است که ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS گوگل می‌سازد و نامی شناخته‌شده در میان ساعت‌های مجهز به این سیستم‌عامل بوده است. بااین‌حال، هنگامی که Wear OS 3 در سال 2021 معرفی شد، فسیل تحت‌الشعاع ساعت‌های هوشمند سامسونگ و بعداً ساعت پیکسل گوگل قرار گرفت. آخرین ساعت Wear OS این شرکت ساعت نسل 6 نسخه Wellness Edition بود که با بازخورد‌های متوسطی نیز مواجه شد. حالا این شرکت اعلام کرد که تجارت ساعت هوشمند را رها می‌کند.

براساس گزارش ورج، شرکت Fossil اعلام کرد که تجارت ساعت‌های هوشمند را رها می‌کند و بیشتر به کالاهای کمتر هوشمند خود می‌پردازد. این شرکت طی سال‌ها یکی از پرکارترین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند Wear OS بوده است و عدم وجود آن شکاف بزرگی در بازار ایجاد خواهد کرد.

توقف تولید ساعت‌های هوشمند Fossil

ساعت‌های هوشمند Fossil

سخنگوی شرکت فسیل می‌گوید به‌رغم آنکه صنعت ساعت‌های هوشمند در چند سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی تکامل یافته است، این شرکت تصمیم دارد از تجارت ساعت‌های هوشمند خارج شود. گروه فسیل می‌خواهد منابع خود را روی بخش‌های دیگر کسب‌وکار این شرکت متمرکز کند که همچنان فرصت‌های رشد قوی دارند. طراحی و توزیع ساعت‌های سنتی، جواهرات و کالاهای چرمی از بخش‌هایی است که این شرکت قصد دارد بیشتر به آن‌ها بپردازد.

این بدان معناست که ساعت نسل 6 این شرکت که در سال 2021 عرضه شد، آخرین ساعت هوشمند فسیل خواهد بود. البته این شرکت گفته است که انتشار آپدیت‌های ساعت‌های Wear OS موجود برای چند سال آینده ادامه خواهد داشت.

پیش‌ازاین کارمندان خرده‌فروشی Fossil گفته بودند که این شرکت قصد دارد از این کسب‌وکار کناره‌گیری کند. این شرکت به‌طور مرتب ساعت‌های هوشمند را در بدترین سال‌های Wear OS تولید می‌کرد و اغلب در نمایشگاه‌ CES به‌صورت دائمی حضور داشت. بااین‌حال، این شرکت در نمایشگاه امسال غایب بود. علاوه‌براین، انتظار می‌رفت که فسیل در سال 2023 اخبار نسل 7 جدید را اعلام کند – که گویا چنین ساعتی تولید نخواهد شد.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋