مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

Bluebank در قرعه کشی خود هفت موتور وسپا رنگی را به برندگان اهدا می کند

بلوبانک در قرعه‌کشی خود هفت موتور وسپای رنگی به برندگان جایزه می‌دهد

جالب است بدانید جایزه هایی که در قرعه‌کشی بلو، عرضه می‌شود، از نوع موتورهای وسپا است.

کاربران بلوبانک می‌توانند از 11 آذر تا 26 دی ماه 1402 تنها با یک دعوت موفق به بلو، در قرعه‌کشی هفت موتور وسپای رنگی شرکت کنند.نکته قابل توجه اینجاست که کاربران بلو تا بدون نیاز به افزایش موجودی حساب، می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن موتورهای رنگی امتحان کنند.

برای شرکت در این قرعه‌کشی، تنها کافی است کاربران یکی از دوستان یا آشنایان خود را به اپلیکیشن بلو دعوت کنند. اگر فرد دعوت شده، پس از نصب این برنامه با کد معرف حساب بلوی خود را باز کند، کاربر دعوت‌کننده، شانس برنده شدن یکی از هفت وسپای رنگی را خواهد داشت.

بلوبانک در قرعه‌کشی خود هفت موتور وسپای رنگی به برندگان جایزه می‌دهد

جایزه‌های قرعه‌کشی بلوبانک چیست؟

موتورهایی که در قرعه‌کشی بلو، عرضه می‌شود، از نوع موتورهای وسپا است. این سبک موتورها به دلیل طراحی منحصر به فرد خود در دنیا مشهور هستند و بسیاری از افراد باور دارند که وسپا زیبایی خاصی به سبک زندگی و محیط زندگی می‌دهد. وسپا یک وسیله نقلیه جذاب و دوست‌داشتنی است که همواره به‌خاطر مصرف سوخت کم و نگهداری آسان در کنار جلوه خاص خود، انتخاب مناسبی برای تمام سنین و جنسیت‌های مختلف به شمار می‌رود.

هدیه بلو همچنان برقرار است

البته کاربران باید این نکته را هم در نظر داشته باشند که افرادی که به این قرعه‌کشی دعوت می‌کنند جزو تعداد دعوت‌شده‌های آن‌ها محسوب می‌شود؛ بنابراین با عضویت هر شخص با استفاده از کد معرف، مبلغ 30 هزار تومان هدیه بلو نیز همانند همیشه به حساب او واریز می‌شود. سقف دریافت هدیه 30 هزار تومانی، 300 هزار تومان به ازای 10 دعوت موفق است. برای راه یافتن به قرعه‌کشی وسپاهای رنگی اما تعداد دعوت‌های موفق یا ناموفق گذشته مهم نبوده و فقط کافی است در بازه زمانی 11 آذر تا 26 دی ماه، یک نفر با کد دعوت شما، حساب خود را در بلو باز کند.

شانس برابر

یکی از ویژگی‌های قرعه‌کشی بلو این است که همه در آن شانس برابر دارند. بر همین اساس، تعداد دعوت‌های پیشین (قبل از یازدهم آذر) و یا میزان موجودی حساب بانکی و یا حتی تراکنش‌ها و سایر فعالیت‌‌های مالی و بانکی که از طریق بلو انجام شده است، در شانس بردن وسپا هیچ تاثیری ندارد.

برای دانلود و نصب اپلیکیشن بلو لطفا از این لینک اقدام کنید و سپس مراحلی که برای شرکت در قرعه‌کشی معرفی شد را دنبال کنید.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋