مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

آیفون 15 و 15 پلاس تست مقاومت [Watch] را با موفقیت پشت سر گذاشتند

آیفون 15 و 15 پلاس تست مقاومت را با موفقیت پشت سر گذاشتند [تماشا کنید]

در حالی که آیفون 15 پرو مکس در تست مقاومت خود عملکرد نگران‌کننده‌ای داشت، نسخه‌های ارزان‌تر این خانواده آن را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

آیفون 15 پرو مکس با فریم تیتانیومی سبک‌وزن اما بسیار مستحکم خود در تست مقاومت کانال یوتوب «JerryRigEverything»، به‌عنوان یک پرچمدار با قیمت بالای 1000 دلار عملکرد تردید برانگیزی از خود نشان داد و همانطور که در ویدیو این کانال مشاهده شد، پنل پشتی آن با کوچک‌ترین فشار، ترک می‌خورد و می‌شکند. حالا نوبت به نسخه استاندارد و پلاس آیفون 15 با فریم آلومینیومی رسیده است تا مقاومت آن‌ها توسط تست‌های JerryRigEverything محک زده شود.

تست مقاومت آیفو‌ن 15 و 15 پلاس

JerryRigEverything در ویدیو جدید خود هر دو گوشی آیفون 15 و 15 پلاس را آزمایش می‌کند تا مقاومت آن‌ها در شرایط مختلف را محک بزند. طبق معمول، تست مقاومت آیفو‌ن 15 با خراش نمایشگر آن شروع می‌شود. محافظ سرامیکی اپل نسبت به شیشه گوریلا گلکس که در اکثر گوشی‌های اندرویدی از آن استفاده می‌شود، کمی در برابر خش و خراش مقاوم‌تر است، اما همچنان در سطح 6 مقیاس سختی موس خراش‌هایی روی آن دیده می‌شود که در سطح 7 عمیق‌تر می‌شوند.

با این حال، از آنجایی که آیفو‌ن 1‌5 پرو مکس در تست خم‌شدن چندان موفق نبود، احتمالاً نکته قابل توجه تست مقاومت آیفون 15 و 1‌5 پلاس به این تست مربوط می‌شود. همانطور که در ویدیو بالا نیز می‌توانید ببینید، هر دو نسخه ارزان‌تر پرچمداران جدید اپل در تست خمش عملکرد بسیار بهتری نسبت به برادر بزرگ و گران‌تر خود دارند.

به‌طور کلی هر دو دستگاه هیچ نشانه‌ای از ضعف ساختاری نشان نمی‌دهند و تست مقاومت خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

آیفون 15 پرو مکس که برای اولین بار در تاریخ گوشی‌های اپل از بدنه تیتانیومی بهره می‌برد، تاکنون با شکایات زیادی از سوی کاربران مواجه شده است که به مواردی از جمله داغ‌شدن بیش‌از‌حد و نقایص ظاهری در بدنه آن اشاره دارند. از طرفی کالبدشکافی این دستگاه از از تعمیرپذیری پایین آن خبر داده بود.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋