به گفته مدیرمارکتینگ تپسل، فرایند ریبرند آنها تا پایان تابستان تکمیل خواهد شد.
پلتفرم تپسل بعد از ۱۰ سال فعالیت، به دلیل ادغام با دو مجموعه مدیا اد و سنجاق و یکپارچه شدن این سه مجموعه، برند خود را تازه کرد. پس از این ریبرند مجموعههای مدیا اد و سنجاق به معنای برندهای مستقل وجود نخواهند داشت و تحت عنوان واحد تپسل به فعالیت خود ادامه میدهند.
به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی تپسل، با ریبرند این شرکت، لوگوی جدید از امروز در تمام کانالهای مرتبط با تپسل قرار گرفته است.
«احمد عطارزاده»، مدیر مارکتینگ تپسل دررابطه با این موضوع گفت: «یک دهه از فعالیتمان در تپسل گذشته بود و با توجه به ادغام مدیا اد و سنجاق در تپسل، زمان تغییر هویت بصری فرا رسیده بود. ما در این سالها به حوزههای مختلف وارد شده بودیم و میخواستیم این پیام را به مخاطبان انتقال دهیم که حالا با انرژی بیشتر و روحیه پرنشاطتری، روند رو به رشد خود را ادامه میدهیم و با تاکید بر جستجوگری برای شکلدهی و توسعه اکوسیستم پافشاری میکنیم.»
به گفته وی از زمان انجام این ریبرند، دیگر مدیااد و سنجاق تنها یک نام خواهند بود و هویت مستقل نخواهند داشت؛ بلکه همه خدمات به صورت یکپارچه در تپسل ارائه میشود: «یکی از مهمترین پیامهای این بازنمایی، یکپارچکی تمام خدمات در تمامی سطوح ذیل نام تپسل است.»
مدیر مارکتینگ تپسل در ادامه تاکید کرد نونمایی تپسل یک فرایند است که تا پایان تابستان تکمیل خواهد شد: «این مسیر در ابتدا با تغییر هویت بصری آغاز شده است؛ چرا که معتقدیم ریبرند یک فرایند داینامیک است، دقیقا همانطور که فرایندهای یک کسب و کار موفق همواره پویا و رو به رشد است؛ اما تصمیم داریم تا پایان تابستان همه تغییرات کامل انجام شود.»
پاسخ ها