مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

طرح تبدیل تارا به پژو 207 توسط ایران خودرو + جدول زمانی مرداد 1402 اعلام شد

طرح تبدیل تارا به پژو 207 از سوی ایران خودرو اعلام شد + جدول مردادماه 1402

ایران خودرو برای ثبت‌نام‌کنندگان تارا دنده‌ای در قالب سامانه یکپارچه با موعد تحویل پاییز 1402، پیامکی را جهت اطلاع‌رسانی صادر کرده است.

گروه صنعتی ایران خودرو طرح تبدیل تارا به پژو 207 را اعلام کرد. در این طرح متقاضیان خرید تارا دنده‌ای، می‌توانند به‌جای این خودرو، پژو 207 دنده‌ای با سقف شیشه‌ای را تحویل بگیرند. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه اقدام به انتخاب تارا دنده‌ای کرده‌اند و موعد تحویل خودرو آن‌ها پاییز 1402 اعلام شده است، قادر به بهره‌مندی از این طرح تبدیل هستند. ایران خودرو به مشتریان هفت روز مهلت داده است تا در صورت تمایل، نسبت به تبدیل خودرو اقدام کنند. موعد تحویل خودرو در این طرح تبدیل، 90 روز کاری عنوان شده است.

ایران خودرو برای ثبت‌نام‌کنندگان تارا دنده‌ای در قالب سامانه یکپارچه با موعد تحویل پاییز 1402، پیامکی را جهت اطلاع‌رسانی صادر کرده. بااین‌حال، برخی متقاضیان در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که پیامکی را بابت اطلاع‌رسانی بخشنامه تبدیل تارا به پژو 207 دریافت نکرده‌اند. مطابق آنچه از نظرات و گفت‌وگوهای کاربران برمی‌آید، مشتریان استقبال گرمی را از این طرح خواهند داشت.

جدول طرح تبدیل تارا به پژو 207، مردادماه 1402:

طرح تبدیل تارا به پژو 207 مردادماه 1402

‌درحال‌حاضر قیمت پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ای موسوم به پانوراما، معادل ۳۴۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است. تارا دنده‌ای نیز در کارخانه ۳۹۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد. بنابراین با استفاده از این طرح تبدیل، متقاضیان 50 میلیون تومان بودجه کمتری را برای خرید خودرو نیاز خواهند داشت و این خرید برای آن‌ها مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

در سوی دیگر، بایستی به اختلاف قیمت بازار و کارخانه این طرح تبدیل بپردازیم. قیمت پژو 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ای در بازار آزاد معادل 638 میلیون تومان است. به عبارت دیگر، خریداران این خودرو از کارخانه صاحب سودی در حدود 300 میلیون تومان خواهند شد. اختلاف قیمت بازار و کارخانه تارا دنده‌ای کمتر است و به حدود 230 میلیون تومان می‌رسد. بنابراین استفاده از طرح تبدیل تارا به پژو 207 برای متقاضیان سود بیشتری را به‌همراه خواهد داشت.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋