مهندسی و فناوری

مهندسی و فناوری

لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

ویپاد در بیست و ششمین دوره الکامپ حضور خواهد داشت

ویپاد در بیست و ششمین دوره الکامپ حضور خواهد یافت

ترابانک پاسارگاد با هدف دیدار با کاربران خود در این نمایشگاه حضور یافته است.

ویپاد در بیست‌و‌ششمین دوره نمایشگاه الکامپ با هدف گفت‌وگوی مستقیم با کاربران حضور دارد. این رویداد از 4 تا 7 تیر 1402در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ویپاد، این مجموعه به‌عنوان شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد و محصولی از داتین در کنار سایر کسب‌وکارهای سرزمین هوشمند پاد در سالن خلیج فارس، طبقه همکف سالن 44A و غرفه 930 حضور خواهد داشت و به معرفی سرویس‌های خود به مخاطبان و گفت‌وگو با کاربران می‌پردازد.

ویپاد با ساخت تجربه‌‏ای متفاوت از دریافت خدمات بانکی، نوع جدیدی از تسهیلات بانکی را در اختیار کاربران قرار داده است. براساس این تجربه، کاربران بدون مراجعه به شعبه، تسهیلات بانکی را براساس شرایطی به‌صورت آنی دریافت می‌کنند. 

کاربران با نصب اپلیکیشن ویپاد می‌‏توانند تسهیلات خرد بدون ضامن و وثیقه را در قالب طرح پشتوانه و به‌صورت پلکانی و تا سقف 15 میلیون تومان تنها در چند دقیقه دریافت کنند. 

دارندگان اپلیکیشن ویپاد در هر ساعت از شبانه‌‏روز می‌توانند نسبت به افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد اقدام کنند؛ همچنین کاربران با استفاده از ویپاد می‌توانند انتقال وجه هوشمند، سپرده‌گذاری سه، شش، 12 ماهه، پرداخت قبوض، خرید بیمه شخص ثالث را نیز در هر ساعت از شبانه‌روز انجام دهند.

بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ طی 4 روز از 4 تا 7 تیرماه و از ساعت 8تا 15 برپا است و غرفه ویپاد در این نمایشگاه در سالن  44A آماده میزبانی از همه علاقه‌مندان و کاربران است.

مهندسی و فناوری
مهندسی و فناوری لذت دنیای فناوی و الکترونیک * هادی محبی زاده - مهندس برق دانشگاه تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋