Techfy

Techfy

مجله تکنولوژی

نقد و بررسی تخصصی گوشی A52 5G

سامسونگ هر ساله محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند تا حضور پررنگی را در بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد. درواقع فرقی نمی‌کند چه بودجه‌ای در نظر گرفته‌اید یا به دنبال محصولی با چه مشخصاتی می‌گردید، سامسونگ همیشه گوشی هوشمندی درخور نیاز و بودجه‌تان ساخته و آماده عرضه دارد. یکی از این گوشی‌های هوشمند نیز گوشی A52 سامسونگ نام دارد، گوشی هوشمندی که مشخصات سخت‌افزاری جالبی را در کنار امکانات گسترده نرم‌افزاری در اختیارتان قرار می‌دهد. در صورتی که علاقه‌مند به خرید گلکسی A52 سامسونگ شده‌اید یا در خرید آن مردد هستید، مقاله مدنظر به شما در انتخاب درست کمک خواهد کرد تا کمی بیشتر با گوشی A52 آشنا شوید. گلکسی A52 در دو مدل به بازار عرضه شده که مدل اول از مودم 4G و مدل دوم از مودم 5G استفاده می‌کند. چنین اقدامی سبب شده تا اگر کاربر نیازی به استفاده از ارتباطات 5G نداشت، همچنان بتواند گوشی A52 را در رنگ‌بندی دلخواه خود خریداری کند. برای کسب اطلاع از مزایا و معایب گوشی A52 5G با ما همراه باشید.

گوشی A52 سامسونگ

طراحی و کیفیت ساخت گلکسی A52

  • ارگونومی مناسب باعث لذت‌بخش بودن کار با گوشی شده است
  • طراحی شیک و زیبا در کنار تنوع رنگ‌بندی

سامسونگ در کنار مشخصات سخت‌افزاری به طراحی ظاهری گوشی A52 اهمیت فراوانی داده است. از نظر ظاهری باید گفت که این گوشی سامسونگ از طراحی ظاهری شیک و زیبایی بهره می‌برد. محصول شرکت کره‌ای دارای ابعاد ۱۵۹.۹ در ۷۵.۱ در ۸.۴ میلی‌متری است و وزن آن نیز به ۱۸۹ گرم می‌رسد که یعنی با گوشی سبک و نسبتا باریکی طرف هستیم.

صفحه‌نمایش گلکسی A52

  • صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی با پنل AMOLED
  • نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی

سامسونگ برای گلکسی A52 به سراغ صفحه‌نمایشی ۶.۵ اینچی رفته که از وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. میزان روشنایی این صفحه‌نمایش که از پنل ‌Super AMOLED برخوردار شده به ۸۰۰ نیت و نرخ نوسازی نیز به ۹۰ هرتز می‌رسد که یعنی گزینه‌ای ایده‌آل برای تجربه بازی‌های اندرویدی یا تماشای محتوای ویدئویی به شمار می‌رود.

عملکرد سخت‌افزار گوشی A52

  • تراشه اسنپدراگون 720G
  • سه گزینه حافظه رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی
  • امکان تجربه اکثر بازی‌های اندرویدی بدون افت فریم ریت

سامسونگ در نظر گرفته تا گوشی A52 با توجه به نیاز کاربران در دو نسخه عرضه شود. نسخه اول از مودم 4G با تراشه اسنپدراگون 720G و مدل دوم نیز از مودم 5G با تراشه اسنپدراگون 750G استفاده می‌کند. مدلی که برایتان در نظر گرفته‌ایم از تراشه اسنپدراگون 720G استفاده می‌کند که دارای عملکرد سخت‌افزاری قابل قبول است. به لطف تراشه قدرتمند می‌توانید اکثر بازی‌های اندرویدی را به بدون افت فریم تجربه کنید. برای حافظه رم نیز سه ظرفیت در نظر گرفته شده که شامل گزینه‌های ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی می‌شود. شما امکان انتخاب گزینه‌های حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی را نیز خواهید داشت که البته تنها مدل‌های دارای حافظه ۶ یا ۸ گیگابایتی دارای مدل حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی خواهند بود. باید در نظر داشته باشید که اگر این میزان حافظه ذخیره‌سازی برایتان کافی نباشد امکان افزایش آن از طریق اتصال کارت حافظه میکرو SD وجود دارد.

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب گوشی A53

 

Techfy
Techfy مجله تکنولوژی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋