اگر سال هاست در زمینه بازاریابی طراحی سایت مشهد قیمت اینترنتی فعال بوده اید، حتما متوجه شده اید که روش های جدیدی در علم بازاریابی ظاهر شده و یا برخی روش های بازاریابی دستخوش تغییرات و به روز شده اند. روشهای جدید و جدیدی که برای بازاریابی ایجاد میشوند، قطعاً تخصصیتر هستند و میتوانند بهتر با نیازهای مشتریان ارتباط برقرار کنند، بنابراین میتوان گفت یافتن و ایجاد روشهای جدید بازاریابی در کنار روشهای قدیمی به شما کمک میکند تا بازاریابی خود را بهبود بخشید و به شما کمک کند. به ارتباط با مشتریان
فراخوان اقدام چیست؟
فراخوان به عمل به معنای دعوت از یک مشتری بالقوه برای انجام یک عمل خاص است، اجازه دهید با یک مثال، فراخوان به عمل را واضح تر توضیح دهم.
تصور کنید که یک وب سایت در فضای مدرسه کامپیوتر دارید و با ایجاد محتوا یک سری صفحات ایجاد می کنید و یک سری اقدامات سئو را انجام می دهید تا برای برخی از کلمات کلیدی مانند ثبت نام در گوگل رتبه بالایی کسب کنید. یک دوره آموزشی SEO ، ثبت نام در دوره برنامه نویسی و...
در حالت ایدهآل، یک فراخوان برای اقدام میتواند یک فرم ثبتنام در یک سایت پرمخاطب باشد که میتواند به کاربر بگوید برای یک دوره خاص که هفته آینده است ثبتنام کند.
چگونه یک فراخوان برای اقدام ایجاد کنیم
قبل از اینکه بخواهید CTA مورد نظر خود را ایجاد کنید و آن را در وب سایت خود قرار دهید، مطمئن شوید که به هدف خود فکر می کنید، وب سایت هایی با موضوعات محتوای متفاوت قطعا اهداف متفاوتی دارند، بنابراین بسته به نوع هدف وب سایت، دعوت به عمل متفاوت خواهد بود. . ، مثلا.
وب سایت های پزشکی قصد دارند بازدیدهای آنلاین را با ایجاد محتوا و کسب رتبه بالا آغاز کنند، بنابراین ایجاد فرم یک فراخوان برای اقدام برای بیماران است تا برای دریافت ویزیت وارد سایت شوند.
مدرسه از دکمه "ثبت نام" برای ثبت نام دانش آموزان در دوره استفاده می کند
فروشگاه از دکمه خرید برای فروش محصول استفاده می کند
اگر میخواهید ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید، میتوانید کلماتی مانند «در حال حاضر رایگان دریافت کنید»، «دانلود مقالات رایگان» یا «دانلود آهنگهای رایگان» را در عنوان و توضیحات وبسایت SERP خود برای دریافت بنرهای تبلیغاتی اضافه کنید.
و….
بنابراین، قبل از اینکه بخواهید یک CTA برای صفحه و کسب و کار خود ایجاد کنید، مطمئن شوید که دقیقاً چه کاری می خواهید انجام دهید به نتیجه رسیده اید و سپس اقدام به ایجاد عنصر CTA کنید.
بهترین عبارت را برای درخواست خود انتخاب کنید.
خلاصه اگر بخواهم خودم را بیان کنم باید از جملات کوتاه و افعال قوی استفاده کنم. استفاده از برخی از کلماتی که به سرعت نشان داده می شوند ممکن است جالب نباشد، برای مثال اینجا کلیک کنید، دکمه را کلیک کنید و غیره. این نمونههایی از فراخوانها قطعا CTAهای ضعیفی هستند که نباید استفاده شوند. می توانید از زبانی مانند مثال زیر برای فراخوانی برای اقدام استفاده کنید.
100 نفر اول یک هدیه ویژه دریافت خواهند کرد! یکی از 100 نفر اول باشید
هدیه خود را بپذیرید
30 درصد تخفیف عید...
فروش پاییزه با 50 درصد تخفیف
داشتیم…
از اعداد استفاده کنید
استفاده از اعداد و نرخ های تخفیف می تواند تأثیر زیادی بر CTA داشته باشد، بنابراین بسیاری از افراد هنگام ایجاد تماس برای اقدام از اعداد استفاده می کنند.
فراخوان خود را برای اقدام آزمایش کنید
آزمایش کنید که آیا فراخوانی که ایجاد کرده اید به هدف خود عمل کرده است یا خیر. با PPC می توانید نرخ CTA را محاسبه کنید و اگر نرخ CTA بر اساس تعداد بازدید از صفحه بسیار پایین است، می توانید یک تست A/B روی عنصر مورد نظر ایجاد کنید تا ببینید کدام یک موفق تر است. که
آیا می توان CTA را برای هر دستگاهی نمایش داد؟
متأسفانه، یکی از مهم ترین مشکلات برخی از CTA ها این است که آنها فقط برای دستگاه های خاصی بهینه شده اند، به عنوان مثال، ممکن است فقط برای دسکتاپ یا موبایل نمایش داده شوند، که یک مشکل بزرگ است زیرا اهداف شما که فراخوان هستند نیمی از آنها را از دست خواهند داد. بازدیدکنندگان آنها، به خصوص اگر تماس برای اقدام برای موبایل بهینه نشده باشد.
جمع بندی
از مزایای FOMO استفاده کنید. یکی از روش های موثر برای بهره وری بیشتر دعوت به اقدام است. FOMO ترس و هیجان از دست دادن است که می تواند انگیزه بسیار موثری برای یک بازدید کننده باشد تا هدف خود را سریعتر دنبال کند. برای مثال جمله زیر را در نظر بگیرید
فقط سه روز مونده
این عبارت باعث ایجاد شک و تردید در بازدیدکننده می شود، در صورت از دست دادن فرصت ممکن است دیگر این فرصت برای او پیش نیاید، بنابراین سعی می کند سریعا اقدام لازم را انجام دهد.
پاسخ ها