teb3342

teb3342

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

طراحی سایت مشهد قیمت امروزه فریلنسینگ یکی از بهترین و پردرآمدترین مشاغلی است که هر روز در حال پیشرفت است و می توان گفت در کشوری مانند آمریکا فریلنسینگ یکی از پرطرفدارترین مشاغل است و در حدود سال 2027 پیش بینی می شود که 67 میلیون و 700 هزار نفر در ایالات متحده باشند. ایالت ها. به تنهایی کار خواهد کرد
اما این شغل آزاد باعث شده هر روز صبح از خواب بیدار شوید و تمام وقت کار کنید و در پایان هر ماه یک چک حقوق ثابت دریافت کنید. اصولاً فریلنسینگ یک روش منحصر به فرد برای درآمدزایی است و یکی از بهترین مزایای فریلنسری این است که شما صاحب کسب و کار خود هستید و می توانید هر زمان که بخواهید کار کنید و حتی کار خود را در جایی که می خواهید انجام دهید.
بیشترین مشاغل مورد نیاز در سایت های فریلنسری کدامند؟
همانطور که گفتیم، در دنیای امروز نیازی نیست برای کار در محل کار باشید. کافی است یک مهارت را بیاموزید تا بتوانید از طریق بهترین سایت های فریلنسری با انجام پروژه های مختلف برای خود کسب درآمد کنید. اگر در مورد شغل خود تصمیم نگرفته اید و به دنبال راهی برای کسب درآمد بالا در مشاغل آزاد هستید، باید لیست زیر را بررسی کنید. در این لیست، مشاغل مورد نیاز در سایت های فریلنسری خارجی را برای ایرانیان فهرست کرده ایم.
حسابداری
مشاوره
طراحی گرافیکی
عکاسی
برنامه نویسی وب
طراحی وب سایت
یکصد
نوشتن و تولید محتوا
بنابراین یک ایرانی که در زمینه هایی مانند طراحی گرافیک یا برنامه نویسی وب فعال است می تواند با کار در وب سایت های خارجی درآمد بالایی کسب کند. در مقاله درآمد برنامه نویسی وب می توانید درآمد طراح وب در ایران را با طراح وب خارج از کشور مقایسه کنید.
آیا ایرانی ها می توانند کار کنند و در سایت های فریلنس خارجی عضو شوند؟
این سوال برای بسیاری از ما مبالغه آمیز برای شروع به کار در بازار جهانی است. انزوا و محدودیت های سیاسی و مالی کشورمان همواره مانع از حضور در چنین تریبون هایی شده است. اما حقیقت این است که با کمی ذکاوت و حوصله می توان در بسیاری از وب سایت های فریلنسری خارجی عضو شد و کار کرد.
به طور کلی می توان در این وب سایت های مستقل خارجی با هویت ایرانی کار کرد. اما کشوری که انتخاب می کنید نمی تواند «ایران» باشد. این بدان معناست که می توانید با انتخاب نام و آدرس IP کشور دیگری عضویت خود را در این سایت پایان دهید.
I-FlexJobs
این سایت نه تنها برای کار آزاد، بلکه برای کار از راه دور و کار منعطف نیز مناسب است.این سایت بر اساس نوع کار آزاد طبقه بندی شده است و شما لازم نیست نگران چهار علامت جعلی باشید زیرا آنها مشاغل و افراد جدید را می بینند. مراقب. . همانطور که می توانید حدس بزنید، دسترسی مداوم به کار آزاد از طریق این سایت رایگان نیست. از این قسمت می توانید اطلاعات آنها را بررسی کرده و سازگاری آنها را با مهارت های خود ارزیابی کنید (توجه داشته باشید که ممکن است با مهارت های شما سازگار باشند).
سایت آی رایتر
یکی دیگر از سایت های فریلنسری که یکی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی در سال 2021 است، سایت آی رایتر است.
در این وب سایت از هزاران پروژه ای که در آن توضیح داده شده است، می توانید یک پروژه پیدا کنید و بر اساس تجربه و دانش خود کسب درآمد کنید.
اما نکته این سایت این است که سایت iWriter بیشتر برای کسانی که تولید کننده محتوا یا نویسنده هستند مفید است. توصیه می کنیم اگر تجربه نوشتن یا تولید محتوا دارید، این سایت به شما امکان کسب درآمد از این طریق را می دهد.
دسترسی نویسنده
اگر می خواهید یک نویسنده مستقل شوید، Writer Access بهترین سایت آزاد برای ایرانیان برای نوشتن است. این شامل تمام مشاغل مرتبط با نویسندگی، از جمله مقالات آنلاین، اسناد فنی و موارد دیگر می شود. این وب سایت فریلنسری ابزارهای بسیاری مانند تجزیه و تحلیل محتوا، بهینه سازی کلمات کلیدی و برنامه ریزی محتوا را برای انجام کارها به طور موثرتر ارائه می دهد. می توان گفت Writer Access یکی از بهترین سایت های فریلنسری برای ایرانیان علاقه مند به نویسندگی است.
در واقع، این سایت یک انجمن عالی برای ارتباط نویسندگان، ویراستاران، استراتژیست های محتوا و کپی رایترها است. برای کار در این سایت، باید به نوشتن انگلیسی تسلط داشته باشید. زیرا بیشتر مطالب به این زبان است. سایت Writer's Access برای ایرانیان ممنوع است و باید از IP ثابت غیر ایرانی استفاده کنید.
مزایای دسترسی نویسنده
رایگان بودند
سهولت استفاده
پشتیبانی با کیفیت
معایب دسترسی نویسنده
زمان مناسب برای برخی پروژه ها
یک معامله بودجه سخت
جمع بندی
شما می توانید مستقیماً در یک وب سایت سلف سرویس خارجی یک حساب کاربری ایجاد کنید و یک حساب پی پال یا ... ایجاد کنید. مهم ترین نکته این است که هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی باید از صحت سایت مطمئن شوید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرید. اگر بتوانید از حساب خود در خارج از کشور استفاده کنید، می توانید پول خود را بدون نیاز به واسطه بردارید که دو مشکل دارد: اول اینکه باید یک فرد قابل اعتماد پیدا کنید و دوم اینکه پول به حساب آن شخص واریز می شود. آنها مشمول مالیات می شوند و هیچ کس آنها را نمی پذیرد.

teb3342
teb3342

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋