tasisat hedayati

tasisat hedayati

فروش و وتعمیرات پکیج در نمایندگی مرکوری در کرج

گروه سرای دماوند، یک مجموعه صنعتی و تولیدی ایرانی است که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه صنعتی که با نام و برند تجاری مرکوری شناخته می‌شود در زمینه تولیدات پکیج ‌های دیواری فعالیت می‌کند. این مرکز با طراحی و ساخت پکیج‌های با کیفیت و مدرن، توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و سهم زیادی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد.

انواع پکیج‌های دیواری برند مرکوری را می‌توان از مراکز و فروشگاه‌های مختلفی در سراسر کشور خریداری کرد. این محصول از طریق نمایندگی‌های مجاز آن با گارانتی و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شود. تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی مرکوری در کرج فعالیت می‌کند. در این مرکز تمامی خدمات مرتبط با پکیج‌های مرکوری با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت انجام می‌شود. همشهریان کرجی برای تعمیر و سرویس پکیج‌های مرکوری می‌توانند با این مرکز در تماس باشند.

فروشگاه تاسیسات هدایتی انتخاب مناسبی برای خرید  پکیج‌های مرکوری و یا تعمیرات آن خواهد بود. شما با خرید پکیج از نمایندگی مرکوری در کرج از بهترین خدمات  پس ازفروش توسط کادری مجرب بهره مند خواهید شد.
همشهریان کرجی در هر نقطه‌ای از شهر کرج که باشند، برای خرابی‌های به وجود آمده در در پکیج مرکوری نگرانی نخواهند داشت. تاسیسات هدایتی نمایندگی مرکوری در کرج به طور تخصصی در زمینه تعمیز شوفاژهای دیواری مرکوری فعالیت می‌کند. تعمیرکاران مجرب این مجموعه می‌توانند علت هر نوع خرابی را تشخیص داده و رفع نمایند.

 

ویژگی‌های پکیج مرکوری

پکیج مرکوری یکی از بهترین برندهای ایرانی شوفاژ دیواری است  که به سبب دارا بودن ویژگی ‌های زیر مورد استقبال زیادی واقع شده است:

  • برخورداری از تکنولوژی و فن آوری روز اروپا
  • دارا بودن سنسور حرارتی دوبل
  • برخورداری از سیستم کنترل هوشمند
  • قابلیت عیب یابی آسان به دلیل داشتن سیستم کدینگ
  • تامین آب گرم با درجه حرارت ثابت
tasisat hedayati
tasisat hedayati

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋