tarhetalaee

tarhetalaee

خدمات برش وایرکات

کاربرد وایرکات؟

کار اصلی Wirecut شامل قالب های قالب برای سنبه ها و قطعات سخت شده و کاربید تنگستن و قطعات با تلورانس مرزی بسته است. این شامل قطعاتی است که برای تکمیل فرآیند ماشینکاری پس از گذراندن مراحل، به ماشینکاری سیم نیاز دارند، به عنوان مثال، فرز CNC و برش دنده به عنوان بخشی از فرآیند تکمیل.

انواع دستگاه وایرکات 

وایرکات غوطه ور

در نوع برش سیم غوطه ور، قطعه کار به طور کامل در یک مخزن متحرک حاوی مایع دی الکتریک غوطه ور می شود و فک های بالا و پایین با فشار زیاد آب، محل برش را خنک می کنند.مزیت این نوع ماشین ها دقت بالای ماشین کاری در محدوده میکرون در نوع غوطه ور، اگر سیم برش خورده شکسته شده باشد یا مشکل دیگری وجود داشته باشد، باید هر بار مخزن را خالی کرد و پس از رفع مشکل دوباره پر کرد که باعث می شود فرآیند پردازش قطع شود، در صورتی که این مشکل نیست. مورد در نوع اسپری

وایرکات پاششی

هنگام برش سیم، قطعه کار بر روی میز ثابت پاشیده می شود، عملیات خنک سازی قطعه کار فقط توسط نازل دو فک متحرک بالا و پایین انجام می شود که از مزیت این روش می توان به سرعت بیشتر در هنگام باز و بسته شدن قطعه کار پردازش شده اشاره کرد. مخصوصا کار سریالی البته این نوع ماشین ها به دلیل وجود میز ثابت کار بیشتری دارند. اما دقت این نوع ماشین ها در حد صدم میلی متر است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت قالب ایران مراجعه کنید.

tarhetalaee
tarhetalaee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋