tarhetalaee

tarhetalaee

هدایای تبلیغاتی چیست؟

هر کالا یا محصولی که برای تبلیغ کسب و کار خود می دهید، یک محصول تبلیغاتی است. معمولاً این محصولات حاوی برچسب، آرم، نام یا شماره تلفن و آدرس وب سایت شرکتی است که آنها را به مشتریان خود می دهد. آنها معمولاً برای تبلیغ فعالیت خاصی از کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند - یک رویداد، یک محصول جدید، خدمات جدید، یک تخفیف قابل توجه و غیره.

طبق تعریف فرهنگ لغت؛ «محصولات تبلیغاتی، اقلام تبلیغاتی، کالاهای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی، یا هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، لیوان، کیف، تی شرت، زیر لیوانی، تقویم، کلاه، ساعت، دفتر خاطرات و غیره که به مشتری فعلی یا بالقوه اهدا می شود. این اقلام معمولا حاوی لوگوی سازمان، نام و آدرس شرکت و همچنین اطلاعات محصولات و خدمات هستند و به عنوان یادآوری عمل می کنند. به آن تازگی تبلیغاتی یا تخصص تبلیغات نیز می گویند.

انواع شرکت ها، سازمان ها و بنیادها از محصولات تبلیغاتی برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود استفاده می کنند. بیشتر اوقات، اینها محصولاتی هستند که افراد می توانند در زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنند - محصولاتی که دارای نام تجاری و آدرس وب سایت یا شماره تلفن شرکت هستند
tarhetalaee
tarhetalaee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋