Tannaz

Tannaz

نویسنده

9 دلیل برای خرید میز و پارتیشن اداری MDF

 اگر در حال خرید یک میز اداری یا پارتتیشن اداری مقرون به صرفه هستید که همچنان ظاهر و دوام عالی داشته باشد، ممکن است متوجه شده باشید که گزینه های زیادی در مورد مواد و متریال ساخت وجود دارد. بیشتر میزهایی که به آنها نگاه می کنید احتمالاً با استفاده از مواد کامپوزیتی مانند MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط) ساخته شده اند. این محصول جایگزین بسیار خوبی برای چوب است و مزایای متمایز زیادی را ارائه می دهد. برای کمک به آگاهی شما، در اینجا 9 دلیل وجود دارد که چرا باید یک میز ام دی اف یا پارتیشن ام دی اف اداری را برای طراحی دکوراسیون دفتر کارتان  انتخاب کنید.

 

9 دلیل برای خرید لینک میز ام دی اف

1. ام دی اف باعث صرفه جویی در هزینه می شود

میزهایی که از ام دی اف در طراحی استفاده می کنند یا فقط به ام دی اف تکیه می کنند به طور قابل توجهی کمتر از گزینه های چوب جامد هزینه خواهند داشت. اغلب اوقات، میزهایی را می بینید که دارای قاب چوبی هستند و از ام دی اف برای ایجاد کشو و پشتی استفاده می کنند. قرار دادن ام‌دی‌اف در مکان‌هایی که قابل مشاهده نیستند، یک ترفند عالی برای کاهش هزینه‌ها است و همچنان به مشتریان اجازه می‌دهد از ظاهر و حس چوب لذت ببرند.

همانطور که گفته شد، ام دی اف معمولاً در کل میز نیز استفاده می شود. به طور معمول، این مدل ها از قبل با یک لمینت ضد آب پوشیده شده اند که ظاهری تمیز می دهد. حتی می‌توانید میزهای ام‌دی‌اف را خریداری کنید که از روکش چوبی برای پایان نهایی استفاده می‌کنند. این گزینه‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند، بنابراین می‌توانید ظاهری متناسب با دفتر و بودجه خود انتخاب کنید.

 

2. پایه یکنواخت و ثابت را فراهم می کند

حتی یک تکه ام دی اف که در یک لمینت تزئینی تمام شده پوشانده نشده باشد، سطح صافی را ایجاد می کند. هنگامی که ام دی اف تولید می شود، الیاف چوب با استفاده از حرارت، چسب و عوامل باندینگ به هم فشرده می شوند. نتیجه یک محصول نهایی است که عاری از لکه هایی مانند گره است. سطح صاف چسباندن روکش ها و ایجاد گوشه ها و درزهای دقیق را آسان می کند. این ماده به خوبی به کارهای نهایی کمک می کند.

 

3. قوی تر از تخته سه لا و تخته ذرات

در مقایسه با تخته سه لا و تخته خرده چوب ، MDF چگالی و استحکام بالاتری را ارائه می دهد. فرآیند تولید یک ماده بسیار متراکم ایجاد می کند که می تواند در محیط کار سخت مقاومت کند و سطحی بدون افتادگی برای میزها، قفسه ها و سایر مبلمان اداری ایجاد کند.

 

4. گزینه های سبک بی حد و حصر

همانطور که در بالا ذکر شد، میز و پارتیشن های ام دی اف به انتخاب شما با روکش های مختلف لمینت و روکش ارائه می شود . در حالی که برخی به سرعت روکش را به عنوان گزینه ای که به نوعی «کمتر از» چوب است رد می کنند، برخی سازندگان مبلمان به روکش سوگند یاد می کنند. وقتی نوبت به خلق قطعات واقعاً هنری می‌رسد که انواع مختلف چوب و دانه را ترکیب می‌کنند، صنعتگران می‌توانند با روکش بسیار بیشتر از چوب جامد کار کنند. در واقع، برخی از گران ترین و کلکسیونی ترین مبلمان در واقع روکش هستند. این شکل هنری خاص خود است و به یک بستر صاف و جامد نیاز دارد، که دقیقاً همان جایی است که تخته فیبر با چگالی متوسط ​​واقعاً می درخشد.

برای ارتقای سبک ارزان‌تر، سطح صاف و جاذب آن نیز به خوبی رنگ می‌گیرد. در حالی که نمی توانید میز خود را لکه دار کنید، می توانید ام دی اف را به رنگ دلخواه خود رنگ کنید. اگر دوست دارید دائماً خانه یا محل کار خود را به روز کنید، ممکن است از انعطاف پذیری ام دی اف لذت ببرید.

 

5. آسان برای کار

آسان برای کار با. سطح صاف و همه کاره، کار با ام دی اف را آسان می کند. چه در حال ساخت میز تحریر خود باشید و چه میز پیش ساخته ای که نیاز به مونتاژ دارد، ام دی اف به راحتی بریده شده و در جای خود پیچ ​​می شود. همانطور که روی میز خود کار می کنید، به خاطر داشته باشید که ناخن ها تمایلی به نگه داشتن خوبی در این مواد ندارند زیرا بسیار صاف هستند. شما می خواهید از سخت افزاری استفاده کنید که در واقع می تواند MDF را گاز بگیرد و نگه دارد.

 

6. مقاومت بالا

اگر در مورد تخته فیبر با چگالی متوسط ​​مطالعه کرده باشید، متوجه خواهید شد که یکی از معایبی که اغلب به آن اشاره می شود این است که مواد مستعد آسیب آب هستند. این تا حدی درست است. ام دی اف در شکل ناتمام خود می تواند نشت آب را جذب کرده و منبسط شود. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق مصرف‌کنندگان در نهایت ام‌دی‌افی را خریداری می‌کنند که با مواد شیمیایی برای مقاوم‌تر کردن آن در برابر آب تصفیه شده است یا ام‌دی‌افی را خریداری می‌کنند که از قبل با مواد لمینت یا روکش پوشانده شده است. در هر صورت، اطمینان از اینکه میز شما در نهایت دچار آسیب آب نمی شود، آسان است.

 

7. از محصولات بازیافتی استفاده می کند

ام دی اف با جمع آوری ضایعات چوب و استفاده از الیاف برای تولید محصول جدید ایجاد می شود. در حالی که این فرآیند هنوز به استفاده از چوب متکی است، مواد زائد را به خوبی مورد استفاده قرار می دهد. به طور کلی، درختان جدید به منظور ایجاد محصولات تخته فیبر با چگالی متوسط ​​برداشت نمی شوند.

 

8. آفات را دفع می کند

در طول فرآیند تولید، ام دی اف را می توان با مواد شیمیایی که آفات را دفع می کند نیز درمان کرد. این شامل موریانه هایی می شود که می توانند به سرعت به چوب آسیب برسانند و با کوچکترین تماس باعث خرد شدن آن شوند. اگر در آب و هوای معتدل تری زندگی می کنید که آفات در آن رشد می کنند، تخته فیبر با چگالی متوسط ​​ممکن است احساس امنیت بهتری در برابر اثرات آفات مهاجم ایجاد کند.

 

9. قیمت مناسب

بله، ارزش دوبار فهرست کردن را دارد. در حالی که قیمت‌ها مطمئناً متفاوت است، می‌توانید کسری از مبلغی را که برای یک میز چوب جامد می‌پردازید بپردازید و همچنان از یک مبلمان زیبا لذت ببرید که به شما انگیزه می‌دهد هر روز سخت‌ترین کار خود را انجام دهید.

 

نتیجه گیری :

برخی از مردم یاد گرفته اند که مواد کامپوزیت را با ساخت و ساز ارزان همراه کنند، اما همیشه اینطور نیست. مطمئناً، کمتر از شرکت‌های معتبری وجود خواهد داشت که تلاش می‌کنند با هزینه شما درآمد کسب کنند، اما MDF در واقع یک گزینه بسیار متراکم، قوی و همه‌کاره برای خرید میز کانتر بانکی و سایر مبلمان و پارتیشن اداری است. این ترکیبی منحصر به فرد از عملکرد و ارزش را ارائه می دهد که ممکن است آن را به بهترین انتخاب برای میز اداری بعدی شما تبدیل کند.

Tannaz
Tannaz نویسنده

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋