taniroo

taniroo

راهنمای خرید و بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن taniroo.ir

راهنمای خرید بهترین لوسیون بدن زنانه و مردانه (تانیرو)

 

 

لوسیون بدن محصولی برای حفظ لطافت و نرمی پوست است و در روشن کردن پوست و کاهش التهابات آن نیز نقش دارد.

پوست بزرگ‌ترین عضو بدن ما است. برخلاف سایر اندام‌ها که توسط لایه‌های عضلانی، چربی و پوست محافظت می‌شوند، پوست بدن به طور مداوم در معرض اشعه‌های خورشید و آلاینده‌هایی قرار دارد که به راحتی باعث می شوند پوست دچار پیری زودرس شود. علاوه بر این، پوست تحت ‌تاثیر تغییرات دیگری در بدن مانند تغذیه و رژیم غذایی ضعیف، تغییرات هورمونی و استرس نیز قرار می‌گیرد.

لوسیون بدن حاوی ترکیباتی چون ویتامین ها، پپتید ها، گلیسرین، هیالورانیک اسید، آنتی اکسیدان ها، کلاژن و … است و با دارا بودن این ترکیبات می تواند سد دفاعی پوست شما در برابر آسیب های احتمالی باشد.

این محصولات در مقایسه با کرم ها از غلظت پایین تری برخوردار هستند و این موضوع به علت دارا بودن درصد بیشتری از آب است. لوسیون به علت رقیق بودن به آسانی روی پوست پخش می شود و جذب آن نیز راحت تر رخ می دهد. لوسیون گزینه مناسبی برای حفظ لطافت نقاط مختلف بدن مانند پاها، دست ها، قفسه سینه، شکم و… است.

لوسیون بدن انواع مختلفی دارد؛ مانند لوسیون حمام، لوسیون مخصوص برنزه کردن و لوسیون نرم کننده و ضد پیری. جالب است بدانید حتی برای فصل های زمستان و تابستان نیز لوسیون های متفاوتی تولید شده است.

 

مزایای استفاده از لوسیون بدن

رطوبت پوست را حفظ می کند و آن را نرم و لطیف نگه می دارد.

• موجب درخشنگی و روشن شدن پوست می شود.

• رایحه خوشی را به پوست هدیه می دهد.

• خشکی پوست و پینه را از بین می برد.

• سلول های مرده پوست را دفع می کند و به آن جانی تازه می بخشد.

• ماساژ دادن بدن با لوسیون، گردش خون را افزایش می دهد.

• با کاهش دردها و گرفتگی های بدن موجب ایجاد آرامش می شود.

• حساسیت های پوستی و التهاب را تا حد زیادی کاهش می دهد.

• لوسیون هایی که حاوی ضد آفتاب هستند، از پوست در مقابل اشعه های مضر مراقبت می کنند.

• از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و چین و چروک ها را کاهش می دهد.

 

نحوه انتخاب درست بهترین لوسیون بدن

وقتی نوبت به پیدا کردن بهترین لوسیون بدن مناسب پوست می رسد، نوع پوست شما نقش مهمی ایفا می‌کند. بعضی از لوسیون ها ممکن است رایحه خوش و یا ویژگی‌های ظاهری جذابی داشته باشند و شما را نسبت به خرید ترغیب کنند. اما باید بدانید که اگر از فرمول مناسب برای پوست خود استفاده نکنید، نتیجه صد درصدی از لوسیون مصرفی تان نمی گیرید. پس حتما و حتما لوسیون سازگار با پوستتان را بخرید.

آن‌هایی که پوست خشک‌تری دارند، باید به دنبال لوسیونی با قدرت مرطوب کنندگی بالا باشند. این نوع لوسیون اغلب به علت داشتن روغن و چربی بیشتر، غلظت بالایی دارند و حاوی ترکیبات مرطوب کننده قوی هستند.

کسانی که پوست چرب دارند باید لوسیون بدن سبک‌تر و با غلظت پایین تر را انتخاب کنند. لوسیون های بدن عاری از روغن و چربی برای این دسته از افراد بسیار مفید و تاثیرگذار هستند.

افرادی با پوست خیلی حساس قادر به استفاده از هر گونه لوسیون بدن موجود در بازار نیستند. این افراد باید دقت بالایی در خرید لوسیون داشته باشند و محصولی را انتخاب کنند که دارای ترکیبات طبیعی باشد. عناصر فعال و قوی باعث بروز التهابات پوستی در این افراد می شوند. پس سعی کنید تا جای ممکن روی خرید یک محصول طبیعی تمرکز کنید. هر چه یک لوسیون بدن طبیعی‌تر باشد، احتمال واکنش بد پوست شما نسبت به آن کمتر است.

لیست محصولات بهترین لوسیون بدن زنانه و مردانه برای انواع پوست های خشک و چرب را در وبسایت تانیرو دنبال کنید.

 

منبع: https://taniroo.ir/best-body-lotion/

 

taniroo
taniroo راهنمای خرید و بررسی محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن taniroo.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋