تعمیرکار ماهر

تعمیرکار ماهر

تعمیرکار ماهر با داشتن نیروی متخصص و آموزش دیده با سابقه طولانی در تعمیرات تخصصی پکیج و رادیاتور همچنین انواع یخچال در خدمت رسانی به همشهریان استان البرز (کرج) میباشد .( tamirkarmaher.com )
توسط ۱ نفر دنبال می شود

معرفی کامل پرفروشترین مدل های پکیج دیواری ایران رادیاتور در سال 1402

به نقل از تعمیرکار ماهر امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت وسایل و ابزار برای راحتی و آسایش مردم رو به رشد می باشد.پکیج از سری تجهیزات گرمایشی رایج در سراسر دنیا جهت تأمین گرما و آب گرم مورد نیاز ساکنین در ساختمان های اداری و تجاری می باشد. پکیج ها به دلیل ایمنی بالا و مصرف بهینه سوخت مورد استقبال فراوانی از سوی مردم قرار گرفته و جایگزین موتورخانه های قدیمی شده اند. امروزه کمپانی های تولید کننده داخلی و خارجی با توجه به نیاز بازار اقدام به تولید انواع پکیج با برندهای متفاوت با ویژگی ها و کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می نمایند.

از سری پکیج های تولید شده با کیفیت و راندمان بالا تولید داخل می باشد که در مدل های دیواری و ایستاده ساخته و به بازار ارائه می گردد پکیج دیواری ایران رادیاتور در دو مدل تک مبدل و دو مبدل به بازار عرضه می گردد اساس کار در نوع دو مبدل ، یک مبدل برای تأمین گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگر برای تأمین آبگرم مصرفی می باشد . ما در این مقاله به 4 مدل از جدیدترین پکیج دیواری ایران رادیاتور از نظر مصرف انرژی، ساختار و ظرفیت را مورد بررسی قرار میدهیم.

پکیج ایران رادیاتور مدل اکو

پکیج های دیواری ایران رادیاتور سری اکو همان گونه که از نامش پیداست یک محصول اقتصادی بوده که با هدف ارائه یک محصول با کیفیت و در عین حال با قیمت پایین به بازار عرضه شده است. پکیج 24 هزار ایران رادیاتور مدل ECO دارای مکانیسم مکانیکی (آنالوگ)، دو مبدل حرارتی و در دو مدل فن دار و بدون فن در بازار موجود می باشد. کاربرد فن در پکیج های گرمایشی برای هدایت دود ناشی از احتراق از مجرای دودکش به سمت بیرون می باشد. چنانچه مسیر دودکش به صورت کاملا عمودی نباشد و یا قطر دودکش تعبیه شده در داخل ساختمان کمتر از 15 سانتی متر باشد و یا طول این دودکش کمتر از 2 متر باشد، باید حتما از دستگاه فن دار استفاده نمود.

همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن و یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار الزامی می باشد. به علت افزایش تقاضا برای پکیج های فن دار، مدل های بدون فن به صورت محدود از سوی کارخانه به بازار عرضه می شوند. به طور کلی پکیج اکو 24 ایران رادیاتور با ظرفیت گرمایشی 24 کیلو وات مناسب برای استفاده در واحد هایی با مساحت کمتر از 120 متر مربع می باشد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L

پکیج 24 هزار ایران رادیاتور مدل L دارای مکانیسم دیجیتال، دو مبدل حرارتی و در دو مدل فن دار و بدون فن در بازار موجود می باشد. کاربرد فن در پکیج های گرمایشی برای هدایت دود ناشی از احتراق از مجرای دودکش به سمت بیرون می باشد. چنانچه مسیر دودکش به صورت کاملا عمودی نباشد و یا قطر دودکش تعبیه شده در داخل ساختمان کمتر از 15 سانتی متر باشد و یا طول این دودکش کمتر از 2 متر باشد، باید حتما از دستگاه فن دار استفاده نمود. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن و یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار الزامی می باشد. به علت افزایش تقاضا برای پکیج های فن دار، مدل های بدون فن به صورت محدود از سوی کارخانه به بازار عرضه می شوند. به طور کلی پکیج ال 24 ایران رادیاتور با ظرفیت گرمایشی 24 کیلو وات مناسب برای استفاده در واحد هایی با مساحت کمتر از 120 متر مربع می باشد.پکیج ایران رادیاتور مدل L دارای نمایشگر عیب یاب دیجیتال در ظرفیت های 24000 ، 28000 و 36000 تولید و به بازار ارائه می گردد.

پکیج ایران رادیاتور مدل M

پکیج های دیواری ایران رادیاتور سری M یک محصول اقتصادی بوده که با هدف ارائه یک محصول با کیفیت و در عین حال با قیمت پایین به بازار عرضه شده است. پکیج 24 هزار ایران رادیاتور مدل M دارای مکانیسم مکانیکی (آنالوگ)، دو مبدل حرارتی و در دو مدل فن دار و بدون فن در بازار موجود می باشد. کاربرد فن در پکیج های گرمایشی برای هدایت دود ناشی از احتراق از مجرای دودکش به سمت بیرون می باشد. چنانچه مسیر دودکش به صورت کاملا عمودی نباشد و یا قطر دودکش تعبیه شده در داخل ساختمان کمتر از 15 سانتی متر باشد و یا طول این دودکش کمتر از 2 متر باشد، باید حتما از دستگاه فن دار استفاده نمود. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن و یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار الزامی می باشد. به علت افزایش تقاضا برای پکیج های فن دار، مدل های بدون فن به صورت محدود از سوی کارخانه به بازار عرضه می شوند. به طور کلی پکیج ام 24 ایران رادیاتور با ظرفیت گرمایشی 24 کیلو وات مناسب برای استفاده در واحد هایی با مساحت کمتر از 120 متر مربع می باشد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل BM

در این نوع پکیج ها از دو نوع مبدل استفاده می گردد:

1 – مبدل اصلی : (Gas Water Heat Exchanger)

2 – مبدل صفحه ای : (Water Heat Exchnger)

برای تامین گرمایش محیط از مبدل اصلی استفاده می گردد و آب سیستم گرمایش پس از عبور از این مبدل و گرم شدن به رادیاتورها منتقل می گردد.ظرفیت پکیج گرمایشی با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت ساختمان و نوع عایق مشخص می شود، پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع مناسب می باشد. حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری ) 64 متر مربع می باشد و در غیر این صورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی می باشد.

دارای محفظه احتراق بسته.
سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب
سیستم ضد یخ زدگی.
سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی.
سیستم تنظیم خودکار جریان گاز.
سیستم هواگیری خودکار.
ابعاد مناسب
مجهز به فن برای رساندن هوای لازم به دستگاه
مجهز به پرشر سوئیچ هوا برای حفاظت در مقابل انسداد دودکش

مزایای استفاده از پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور قادر است به طور لحظه ای و با فشار مناسب آب گرم مصرفی مورد نیاز را تامین نماید.
نصب این پکیج بسیار آسان و بدون دردسر است.
نصب پکیج توسط خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در سراسر کشور رایگان است.
پکیج ایران رادیاتور می تواند در مصرف انرژی بسیار کارآمد عمل نماید.
حتی برای خانه ها و فضاهای کوچک نیز مناسب است.
یک پکیج خوب بهترین جایگزین برای موتور خانه ها به منظور تامین آب گرم محسوب می شود.

تعمیرکار ماهر
تعمیرکار ماهر تعمیرکار ماهر با داشتن نیروی متخصص و آموزش دیده با سابقه طولانی در تعمیرات تخصصی پکیج و رادیاتور همچنین انواع یخچال در خدمت رسانی به همشهریان استان البرز (کرج) میباشد .( tamirkarmaher.com )

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋