تعمیرات سایت

تعمیرات سایت

تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم خانگی و خدمات پس از فروش ، با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران tamiratsite.com

تعمیرات مایکروفر فلر

مایکروفرها امروزه به ابزاری بسیار مفید در زندگی عادی ما تبدیل شده اند. اما ممکن است با گذشت زمان مشکلاتی برای انواع برند ماکروفر از جمله برند فلر پیش بیاید و نیاز به تعمیر ماکروفر فلر باشد.

اگر گارانتی مایکروفر شما تمام شده است بهتر است برای تعمیر ماکروفر از تعمیرگاه های معتبر همچون یدک تعمیر کمک بگیرید. در ادامه به برخی از مشکلات مایکروفر فلر پرداخته شده است.

علت نچرخیدن مایکروفر

عدم چرخش سینی ماکروفر یکی از شایع ترین مشکلاتی است که ممکن است با آن روبرو شوید که در این حالت یا غذا سوخته می‌شود یا گرم نمی‌شود! اصلی ترین عوامل عدم چرخش سینی شامل خرابی موتور چرخان، شکستگی غلتک زیر سینی و خرابی شفت است که خوشبختانه این موارد با خدمات تعمیر ماکروفر فلر قابل حل است.

جرقه زدن مایکروفر فلر

جرقه زدن یکی دیگر از رایج ترین مشکلات ماکروفر است. این مشکل به دلایل مختلف رخ می دهد، از جمله:

  • قرار دادن ظروف فلزی: ماکروفرها با ظروف فلزی مشکل دارند و سعی کنید غذا را درون ظروف شیشه‌ای داخل ماکروفر گرم کنید تا دستگاه جرقه نزند.
  • کثیفی داخل محفظه: یکی دیگر از رایج ترین دلایل که نیاز به تعمیر ماکروفر فلر در آن وجود ندارد، جرقه زدن به خاطر کثیفی درون دستگاه و باقی ماندن ذرات غذا از قبل است.
  • خرابی ورقه میکااین ورقه مستطیلی کوچک در قسمت بالایی مگنترون قرار گرفته و هدایت امواج گرم‌کننده غذا را بر عهده دارد که خرابی آن باعث جرقه زدن دستگاه می شود.
  • خرابی دیود: سیستم ماکروفر با بهره‌گیری از دیود، خازن و ترانس، ولتاژ بالایی را برای کار مگنترون ایجاد می کند که سوختن یا اتصالی کردن دیود، می‌تواند دیگر دلیل ایجاد جرقه در داخل مایکروفر باشد.

 

چرا مایکروفر فلر روشن نمی شود؟

عدم روشن شدن ماکروفر می تواند به عوامل متفاوتی بستگی داشته باشد. در تعمیر ماکروفر فلر برای عدم روشن شدن معمولاً احتمالاتی چون خرابی میکروسوئیچ، فیوز حرارتی، خرابی پنل و مگنترون مورد بررسی قرار می گیرند که در ادامه بیشتر به آن ها اشاره کرده ایم:

  • خرابی میکروسوئییچ: بدون بسته شدن درب ماکروفر، اشعه تولید نمی شود. بسته شدن در وظیفه میکروسوئیچ است بنابراین اگر در تعمیر ماکروفر فلر برای عدم روشن شدن خرابی میکروسوئیچ ثابت شود، این قطعه جایگزین خواهد شد.
  • خرابی فیوز حرارتی: برای جلوگیری از گرم شدن زیاد ماکروفر فیوزهای حرارتی نصب شده است. بنابراین زمانیکه فیوز مشکل داشته باشد، از روشن شدن دستگاه مانع می شود.
  • خرابی مگنترون: اما مهم ترین علت عدم روشن شدن ماکروفر می‌تواند، خرابی مگنترون باشد. در تعمیر ماکروفر فلر اگر مگنترون معیوب باشد، تعویض خواهد شد.
  • خرابی پنل ماکروفر: اگر برق به دستگاه می رسد ولی دستور نمی پذیرد احتمالاً پنل و دکمه‌‌های آن آسیب دیده است. این مشکل قابل رفع است و پنل دستگاه باید مورد نظر قرار بگیرد.

لینک منبع مقاله: 

https://fixyadak.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%81%d8%b1-%d9%81%d9%84%d8%b1/

 
تعمیرات سایت
تعمیرات سایت تعمیرات سایت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم خانگی و خدمات پس از فروش ، با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران tamiratsite.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋