Talarkadeh Company

Talarkadeh Company

توسط ۱ نفر دنبال می شود

قیمت اسپیس فریم در تهران / به صرفه ترین را انتخاب کنید

قیمت اسپیس فریم در تهران از نوسانات زیادی برخوردار می‌باشد، از این رو بهتر است از منبعی معتبر و آگاه اقدام به استعلام قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی و ... کنید.

ما در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان و عوامل تاثیرگذار و لیست قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی را شرح دهیم تا شما بتوانید با نگاهی باز تر اقدام به خرید و اجاره اسپیس فریم کنید.

گروه تولیدی پیام اسپیس / اولین وارد کننده اسپیس فریم نمایشگاهی در ایران

گروه تولیدی پیام اسپیس یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسپیس فریم نمایشگاهی در ایران می‌باشد که با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید اسپیس فریم نمایشگاهی و ... می‌تواند شما را در امر برگزاری مراسم‌های مختلف و نمایشگاه‌های بین‌المللی کمک کند.

گروه تولیدی پیام اسپیس ، زیر مجموعۀ کانون تبلیغاتی پیام رهیابان می باشد که از سال 1380 در عرصۀ تبلیغات کشور شروع به کار نموده است .
خدمات تولید اسپیس فرم از سال 88 آغاز گردید و با تشکیل تیم و گارگاه تخصصی تولید اسپیس فرم از سال 90 گروه پیام اسپیس شکل گرفت . در این مدت با ساخت هزاران متر اسپیس فرم و احداث صدها متر فضای نمایشگاهی و ... تجربه و مهارت خود را نشان داد و هم اکنون با اقتدار آماده ارائه انواع اسپیس فرم و خدمات به همکاران و مشتریان گرامی می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت اسپیس فریم

اسپیس فریم به ارزانی و مقرون به صرفه بودن مشهور است و می‌توان اصلی‌ترین مزیت اسپیس فریم هم قیمت پایین آن است، اما عواملی هستند که بر قیمت آن تاثیرگذار می‌باشند که در ادامه قصد داریم به شما 3 تا از مهم‌ترین آن‌ها را نام ببریم.

  • 1- شرکت عرضه کننده

    مهم‌ترین عاملی که بر قیمت اسپیس فریم تاثیرگذار است شرکتی می‌باشد که شما از آن اقدام به خرید اسپیس فریم می‌کنید، از این رو بسیار مهم است که شما اقدام به خرید از شرکتی معتبر و با رزرومه قوی کنید تا از این معیار خیال خود را راحت کنید. گروه پیام اسپیس با سابقه درخشان و رزرومه قوی از جمله سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان صدا و سیما، فرودگاه مهرآباد، سازمان منطقه آزاد کیش و ... می‌تواند شما را در تمامی مراحل خرید اسپیس فریم کمک کند و در نهایت با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت شما را از اسپیس فریم بی‌نیاز کند.
  • 2- تأثیر مواد اولیه و متریال بر قیمت اسپیس فریم

    مواد و اولیه متریال معیاری می‌باشد که مستقیم بر هزینه اسپیس فریم تأثیرگذار است، شما می‌تواند نسبت به نیاز خود مواد اولیه و متریال مورد نیاز خود را شناسایی کنید و نسبت به آن اقدام به خرید اسپیس فریم خود کنید.
  • 3- متراژ و تعداد قالب

    متراژ و تعداد مورد نیاز شما ارتباط مستقیم با قیمت نصب و اسپیس فریم دارد که شما می‌تواند قبل از خرید با نصاب حرفه‌ای در این زمینه مشورت کنید تا متراژ مناسب را برای کار خود انتخاب کنید.

شما می‌بایست به این نکته توجه داشته باشید نصب اسپیس فریم نیز به لحاظ وجود حساسیت های فنی و مهندسی در اجرای پروژه های اسپیس فریم از حساسیت بالایی برخوردار هستند. اسپیس فریم ها به دلیل وزن بالا در ابعاد بزرگ و پروژه های بزرگ اسپیس فریم هنگام نصب، ریسک و خطرپذیری بالایی دارند که به همین دلیل توصیه می شود از نصاب های حرفه‌ای در نصب اسپیس فریم استفاده شود.

 

Talarkadeh Company
Talarkadeh Company

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋