taisiz co

taisiz co

شرکت تایسیز تجهیز مفتخر است که با بیش ازیک دهه فعالیت درزمینه های مختلف آزمایشگاهی، آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات به دانشگاهها،مراکزتحقیقاتی وآموزشی پژوهشی
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۴۷ نفر را دنبال می کند

نمایندگی میکروسکوپ نیکون در ایران

قبل از پرداختن به نمایندگی میکروسکوپ نیکون در ایران بهتر است تا آشنایی مختصری با این شرکت ژاپنی و تاریخچه فعالیت آن داشته باشیم . شرکت نیکون به عنوان شرکتی ژاپنی در سال ۱۹۱۷ از ادغام چندین شرکت که در زمینه تجهیزات نوری فعالیت داشتند شروع به کار کرد . این شرکت در طی سال های مختلف سعی کرد تا در رقابت با کمپانی های مطرح جهان چون زایس و لیتز از عرصه رقابت عقب نمانده و در حوزه میکروسکوپ ها ، تجهیزات نقشه برداری و دستگاه های اندازه گیری نوری نیز وارد شود . آن ها کار خود را با تولید لنزهای دوربین ها شروع کردند و هم اکنون میتوانند انواع میکروسکوپ و تجهیزات تصویربرداری را نیز تولید نمایند ، به صورتی که در عرصه بین الملل یکی از برندهای معتبر در این زمینه تبدیل شده اند .

وجود نمایندگی میکروسکوپ نیکون در ایران برای استفاده کنندگان از محصولات این شرکت بسیار حائز اهمیت می باشد ، چرا که آن ها می توانند در صورت خرابی و آسیب دیدن قطعات دستگاه ها با مراجعه به نمایندگی دستگاه خود را تعمیر نموده و یا در صورتی که در مهلت مقرر در گارانتی محصول از کار بیافتد بتوانند از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنند . شاید تصور کنید که تمام مشتریان شرکت نیکون کسانی هستند که به دنیای عکاسی و فیلمبرداری علاقمند هستند و تنها دوربین های این شرکت را خریداری می کنند ، ولی باید گفت که این تصور سال های زیادی است که دچار تغییر شده است ، چرا که اکنون این شرکت ژاپنی معروف در سطح بین الملل ، حوزه کاری خود را گسترده کرده و انواع میکروسکوپ ، تجهیزات عکسبرداری در حوزه پزشکی و صنعتی ، انواع دستگاه چاپگر و حتی تجهیزات ذخیره سازی فایل های دیجیتالی را تولید می کند . بنابراین مصرف کنندگان آن ها تنها به گروه عکاسان و فیلم برداران محدود نمی شوند و طیف وسیعی از افراد را در بر می گیرد . اگر ما از خریداران تجهیزات تصویربرداری آن ها صرف نظر کنیم باز هم مجتمع های تولیدی ، صنعتی ، پزشکی و حتی مصرف کنندگان خانگی زیادی وجود دارند که متقاضی کالاها و اجناس این شرکت و در نتیجه خدمات پس از فروش آن ها خواهند بود ، چرا که کیفیت محصولات ساخته نیکون در طی سال ها برای آنها قطعی شده و یکی از سه گزینه نخست خرید هر دستگاه در زمینه تجهیزاتی از این دست خواهد بود .

مشکلات شهرهای بزرگی چون تهران و صرف وقت زیاد برای رفت و آمد در آن ها باعث می شود تا مراجعه به این نمایندگی ها برای ما علاوه بر هزینه ، وقت زیادی را از ما نیز تلف کند ، در نتیجه بهتر است تا به جای مراجعه به آن ها از شرکت های معتبر وارد کننده تجهیزات شرکت نیکون استفاده کرد ، چراکه آن ها نیز تمامی قواعد و دستورالعمل های شرکت سازنده را برای ارائه محصولات و خدمات پس از فروش را رعایت می کنند ، تعداد آن ها بیشتر است و در دسترس تر نیز می باشند . مجموعه تایسیز تجهیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه واردات سخت افزار دیجیتالی آزمایشگاه مانند میکروسکوپ بیولوژی ، مواد شیمیایی آزمایشگاهی و تانک ازت می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی مربوط به برند نیکون باشد . شما با مراجعه به آن ها می توانید به صورت تخصصی تمامی تجهیزات آزمایشگاهی را از برند های مختلف تهیه نمایید ، در حالی که بعضی از شرکت تنها عرضه کننده یک برند از این نوع تجهیزات می باشند . برای مثال مجموعه هایی که در بورس ایرانشهر به عنوان نمایندگی رسمی شرکت نیکون تنها قطعات یدکی ماشین های اداری ساخت این شرکت را به شما ارائه می دهد و حوزه تخصصی آن ها روی قطعات یدکی متمرکز است ، شرکت تایسیز تجهیز نه تنها بر روی قطعات یدکی متمرکز بوده بلکه دستگاه ها را به طور کامل در اختیار مشتریان قرار می دهد .

 

taisiz co
taisiz co شرکت تایسیز تجهیز مفتخر است که با بیش ازیک دهه فعالیت درزمینه های مختلف آزمایشگاهی، آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات به دانشگاهها،مراکزتحقیقاتی وآموزشی پژوهشی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋