موبایل سینا تبریز

موبایل سینا تبریز

 ۳ نفر را دنبال می کند

اسپیکر بلوتوثی آکو مدل AS-11

https://azar.mydigify.app

. . .

 

 

این روزها کلاهبرداری در پوشش کانال و سایت‌های صیغه‌یابی به شدت افزایش یافته است و قربانیان وقتی با آن‌ها همراه شوند نه تنها از همسر خبری نیست، بلکه حساب‌شان هم خالی می‌شود. کلاهبرداران هم گاهی نوجوانانی کم سن و سال هستند.

 

بر اساس خبرهای منتشر شده در رسانه‌های داخلی، پسر نوجوان ۱۵ ساله ساوه‌ای با راه‌اندازی سایت و کانال صیغه‌یابی و بارگذاری عکس دخترانی که در اینترنت پیدا کرده بود از حساب افراد مختلف در چند استان کلاهبرداری کرده است.

 

این نوجوان برای معرفی افراد مورد نظر کاربران مبالغی را از آنها دریافت کرده و اکانت اینستاگرامی که خودش با اسم و عکس زنان دیگر ساخته بود به آنان می‌داده و از طریق همان اکانت نیز به بهانه آشنایی بیشتر و یا دیدار حضوری مبالغ بالاتری کلاهبرداری می‌کرده است.

 

در گذشته نیز خبرهای زیادی مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی از افراد با عنوان ازدواج اینترنتی و عناوین مشابه در رسانه‌های داخلی منتشر شده است.

 

 تحت هیچ عنوان به کانال‌ها و صفحه‌ها در شبکه‌های اجتماعی با عنوان ازدواج اینترنتی اعتماد نکنید و اطلاعات و تصاویر شخصی خود را برای آن‌ها ارسال نکنید، چرا که علاوه بر کلاهبرداری امکان سوء‌استفاده از اطلاعات شخصی شما نیز وجود دارد و حریم‌ خصوصی خود را با خطر تهدید مواجه می‌کنید.

 

#کلاهبرداری #ازدواج_اینترنتی 

 

Turk7 https://mobile-sina.ir

موبایل سینا تبریز
موبایل سینا تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋