taban pars

taban pars

لوله فولادی برق

لوله کاندوئیت برق با گالوانیزه سرد

 

از دیگر روکش های مورد استفاده بر روی لوله های فولادی برق می توان به گالوانیزه سرد اشاره نمود که حوضچه های روی مذاب در خط تولید آنها حذف میشود. به جای این روش از پودر نمک روی استفاده میشود و به همین دلیل مقاومت این لوله ها در برابر خراش کمتر از گالوانیزه گرم خواهد بود.

 

لوله فلزی برق رنگی

 

از ضعیف ترین لوله های مورد استفاده برای قرار دادن کابل های برق در آن می توان به لوله هایی اشاره نمود که دارای بدنه فلزی بوده و روکش رنگ برای آنها در نظر گرفته میشود. استفاده از رنگ برای این لوله ها تا حد کمی از زنگ زدگی آنها جلوگیری خواهد کرد و به همین دلیل به مرور زمان کیفیت خود را از دست خواهند داد. این لوله ها از نظر قیمت در سطح ارزان تری نسبت به نوع گالوانیزه قرار میگیرند.

لوله فولادی قابل انعطاف : همان طور که از نام این گروه از لوله ها مشخص است، دارای انعطاف بوده و گزینه ای بسیار کاربردی برای محیط هایی می باشد که در آنها موتور برق با لرزش بالا موجود باشد.

 

اتصالات 

 

برای نصب و اجرای لوله فولادی برق در محیط های مختلف از اتصالات متفاوتی استفاده میشود که از جمله آنها می توان به کاندولت، مهره، تبدیل، سر لوله، انواع بست با پایه و بدون پایه، بست اسپیت و سه راهی درب دار، زانویی درب دار و دور دار و بوشن اشاره نمود. توجه داشته باشید که کیفیت اتصالات مورد استفاده برای این لوله ها اهمیت بسیار زیادی داشته و تضمین کننده اجرای ماندگار با طول عمر بالای لوله ها خواهد بود.

taban pars
taban pars

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋