sydrswly011

sydrswly011

لوله بازکنی تهران با شرکت ایران تخلیه فوری و سرویسدهی عالی با بیش از 30سرویسکار آماده خدمات رسانی به شما عزیزان
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

لوله بازکنی اهواز با روش های بروز +فنرزنی لوله فوری تضمینی

تجهیزات مدرن لوله بازکنی اهواز

  شرکت ایران تخلیه با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ای مانند: دستگاه واتر جت، دستگاه فنر برقی، کمپرسور هوا یا دستگاه تراکم هوا در کمترین زمان ممکن و همچنین با کمترین تخریب، لوله فاضلاب منزل شما را باز می کند.

فنر برقی برای استفاده لوله بازکنی اهواز

یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده از فنر برقی برای بازکردن لوله می‌باشد. که این روش بسیار موثر و سریع است و در صورتی که توسط فردی باتجربه مورد استفاده قرار گیرد به لوله فاضلاب آسیب نمی‌رساند. و نحوه کار این دستگاه به این صورت است که پس از اطمینان از اتصال دستگاه به برق شهر، فنر لازم را به ژنراتور برقی لوله بازکن متصل کرده و به آرامی فنر را وارد لوله فاضلاب می کنیم تا به انسداد برسد. بعد از روشن شدن دستگاه فنر با حرکت دورانی در داخل لوله گرفتگی را با سرعت و قدرت بالا باز می‌کند.

رعایت بهداشت لوله بازکنی اهواز

خدمات ارائه شده توسط گروه ایران تخلیه در نقاط مختلف شهر تهران دارای ویژگی‌های مثبت فراوانی است، که از مهمترین آنها می توان به رعایت بهداشت فردی و محیط در حین کار توسط کارشناسان اعزامی از طرف این مجموعه اشاره کرد.

چند نمونه از نکات مهم در حین لوله بازکنی اهواز در زیر ذکر خواهد شد:

  1. شستشوی کامل فنر پس از اتمام عملیات فنرزدن
  2. رعایت بهداشت فردی نیروهای خدماتی و تمیزی لباس آنها
  3. ارائه خدمات باکیفیت و تمیز در مناطق کوچک مانند توالت، حمام و آشپزخانه
  4. رعایت بهداشت فردی و شستن مرتب دست ها قبل و بعد از کار
  5. ضدعفونی و تمیز کردن محیط پس از پایان فرآیند

قیمت لوله بازکنی اهواز چقدر میباشد؟

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی اهواز برای شفاف‌سازی نرخ‌ها و قیمت خدمات سعی کرده‌اند تا برای هر یک از خدمات خود نرخ‌هایی را ارائه دهند که این قیمت ها تحت نظارت اتحادیه لوله بازکنی است.

 برای کلیه خدمات رفع گرفتگی لوله از جمله رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی، رفع گرفتگی سرویس بهداشتی، رفع رطوبت در اهواز و سایر مناطق نرخ ثابت داریم. که به هیچ وجه با توجه به شرایط اقتصادی منطقه تغییر نمی‌کند. البته به این نکته توجه داشته باشید که قیمت نهایی لوله بازکنی اهواز بستگی به فاکتورهایی مختلفی دارد، ازجمله متراژ لوله فاضلاب، تعداد لوله‌های گرفته، متراژ فنر، روش کار، محل گرفتگی، شدت گرفتگی، نوع گرفتگی و …. که بعد از بررسی توسط کارشناسان ما تعیین می‌گردد

sydrswly011
sydrswly011 لوله بازکنی تهران با شرکت ایران تخلیه فوری و سرویسدهی عالی با بیش از 30سرویسکار آماده خدمات رسانی به شما عزیزان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋