حسابدار اپ

حسابدار اپ

نرم افزار ارسال اطلاعات به سامانه مودیان مالیاتی

 در مهر ماه سال 1398 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به منظور شفاف سازی اقتصادی تصویب شد. تمامی افراد مشمول قانون می بایست در سامانه مودیان ثبت نام کرده و صورت حساب الکترونیکی برای فروش کالا و خدمات ارسال نمایند. ارسال صورت حساب الکترونیکی می تواند از طریق شرکت های معتمد مالیاتی و یا نرم افزار واسط سامانه مودیان انجام شود.
 نرم افزار واسط سامانه مودیان، یک نرم افزار برای ارسال صورت حساب های الکترونیکی می باشد. شرکت ها و اصناف با استفاده از این نرم افزار می توانند تمامی اطلاعات صورت حساب های خود را به طور مستقیم به سامانه مودیان ارسال کنند.برای اتصال به سامانه مودیان، شرکت ها یک توکن سخت افزاری جهت امضای صورت حساب های خود تهیه کرده، و پس از آن صورت حساب های خود را به سامانه ارسال می کنند.

 

- شرکت حسابدار اپ با طراحی و ساخت نرم افزار تخصصی سامانه مودیان نیاز مودیان را برای ثبت مکانیزه صورت حساب های فروش و خدمات برطرف کرده است.
- با استفاده از نرم افزار حسابدار اپ، مودیان می توانند، بدون نیاز به شرکت های معتمد مالیاتی، در کمترین زمان ممکن صورت حساب های خود را ثبت کنند.
- نرم افزار حسابدار اپ، به مودیان مالیاتی در جهت ثبت و ارسال مکانیزه صورت معاملات مربوطه کمک می کند.

نرم افزار سامانه مودیان

نرم افزار سامانه مودیان، به تمامی اشخاصی که قصد ارسال صورت حساب الکترونیکی را به صورت مستقیم دارند، کمک می کند تا سریع تر صورت حساب های الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال نمایند. با تصویب قانون پایانه های فروشگاهی، اشخاص مشمول این قانون که قبلاً از فاکتورهای کاغذی به صورت دستی استفاده می کردند، می بایست طی مدت یک هفته فاکتورهای فروش مربوط به کالا و خدمات را در کارپوشه سامانه مودیان ثبت نمایند. 

این کار از سه طریق ممکن است؛ یا از طریق نرم افزار سامانه مودیان به صورت مستقیم اقدام به ارسال صورت حساب های الکترونیکی نمایند و یا ثبت و ارسال فاکتورهای فروش را به شرکت های معتمد مالیاتی بسپرند. راه سوم این است که از نرم افزار حسابداری با قابلیت ارسال فاکتور الکترونیکی استفاده نمایند. 

سامانه مودیان با راه حل های موثر خود می تواند به مودیان بسیار کمک کند و از این طریق هم فرایند ثبت و ارسال فاکتور الکترونیکی ساده تر شود 

 

ارسال الکترونیکی صورتحساب ها به سامانه مودیان

 

 ارسال اطلاعات به سامانه مودیان از سه روش مذکور قابل انجام است و انتخاب کدام یک از آنها به شرایط شخص بستگی دارد. 

روش اول ارسال اطلاعات به سامانه مودیان از طریق شرکت های معتمد مالیاتی است. این روش برای افرادی که خود با مسائل مالیاتی آشنایی کافی ندارند و یا نمی‌خواهند وقت خود را صرف بررسی و ارسال اطلاعات کنند، مناسب است. شرکت های معتمد مالیاتی زمان‌بندی و ارسال اطلاعات را به عهده دارند و به مودیان صورت حساب ارائه می‌دهند.

روش دوم ارسال اطلاعات به سامانه مودیان از طریق نرم‌افزار ارسال اطلاعات است. این نرم افزار مشتمل بر رابط کاربری روان و قابلیت ایجاد نسخه پشتیبان از اطلاعات می‌باشد. دراین روش، امکان خطاهای انسانی در ارسال اطلاعات وجود دارد و ممکن است برای کاربران نیاز به آموزش وجود داشته باشد 

روش سوم ارسال اطلاعات به سامانه مودیان از طریق نرم‌افزار حسابداری با قابلیت ارسال فاکتور الکترونیکی است. با استفاده از این روش، کاربران می‌توانند صورت حساب های خود را به صورت الکترونیکی ثبت و به سامانه مودیان ارسال کنند. این روش به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی از فرایند پیچیده ثبت و ارسال اطلاعات خارج شوند 

منبع : حسابدار اپ

حسابدار اپ
حسابدار اپ

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋