surasanat.ir

surasanat.ir

توسط ۵ نفر دنبال می شود

شمع دکوراتیو

شمع دکوراتیو یکی از جذاب‌ ترین اکسسوری‌ هایی است که می‌ توانید برای خانه یا محل کار خود تهیه کنید. شمع‌ دکوراتیو می‌ تواند علاوه‌ بر گرما و روشنایی، باعث افزایش زیبایی در فضای اتاق شده و احساس خوبی نیز در افراد ایجاد کند. برای اینکه بتوانید با استفاده از شمع یک طراحی دکوراسیون خاص داشته باشید، باید با انواع شمع‌ دکوراتیو و نحوه انتخاب و خرید آن نیز آشنا شوید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه برای خود یا دیگران یک شمع خاص سفارش دهید.

۱ انواع شمع دکوراتیو

۱.۱ شمع‌ های معطر

۱.۲ شمع دکوراتیو کلاسیک و ستونی

۱.۳ شمع‌ های استوانه‌ ای

۱.۴ شمع‌ های فانتزی

۲ نکات مهم برای خرید بهترین شمع دکوراتیو

انواع شمع دکوراتیو

اگر می‌خواهید حس و حال فضای داخلی را با مناسب‌ ترین قیمت تغییر دهید و یک طراحی زیبا  برای آشپزخانه، فضای نشیمن، سرویس بهداشتی، کتابخانه و… داشته باشید، باید با مدل‌ های متنوع شمع‌ دکوراتیو آشنا شوید. معروف ترین و پرکاربردترین این مدل شمع عبارتند از:

 

شمع‌ های معطر

یک مدل پرفروش از شمع‌ دکوراتیو، مدل معطر آن است. شمع‌ های معطر باعث می‌ شوند که فضا و اتفاقات به‌ یادماندنی و خاص شوند. اگر قصد خرید شمع معطر دارید، باید به سلیقه خود و افراد حاضر در مهمانی توجه کنید تا عطر و رایحه شمع در همه افراد حس خوبی را ایجاد کند برای انتخاب رایجه مناسب خود شمع های معطر ناچو را ببینید. هم چنین در مقاله خواص شمع معطر بیشتر در مورد ویژگی های مثبت این شمع ها خواهید دانست.

 

شمع دکوراتیو کلاسیک و ستونی

اگر می‌ خواهید برای مجلسی با شکوه و مهم از شمع‌ دکوراتیو استفاده کنید، می‌ توانید مدل ستونی و کلاسیک آن را برای میز غذاخوری سفارش دهید. این مدل‌ از شمع‌ ها در جا شمعی قرار گرفته و باید در طراحی و تزئینات سنتی و یا کلاسیک از آن‌ ها استفاده کرد.

 

شمع‌ های استوانه‌ ای

شمع‌ هایی که به صورت استوانه طراحی شده‌ اند، یکی از پرکاربرد ترین انواع شمع‌ دکوراتیو هستند. این مدل از شمع‌ ها برای تزئین میز غذا خوری، ترکیب با آینه و… بسیار مناسب بوده و همچنین به جا شمعی نیز احتیاج ندارند. ناچو طیف وسیعی از شمع های استوانه ای را در فروشگاه خود با طرح های جذاب و رنگ های متنوع مهیا کرده است قطعا با دیدن آن ها شمع مناسب با دکور خود را پیدا خواهید کرد.

 

شمع‌ های فانتزی

برای افرادی که به تزیینات فانتزی و طرح‌ های منحصر به‌ فرد علاقه دارند و یا به دنبال شمع تزیینی اتاق خواب هستند، خرید شمع فانتزی را پیشنهاد می‌ کنیم همچنین این مدل از شمع‌ دکوراتیو، گزینه‌ی خوبی برای هدیه می باشد تا کسانی که دوست داریم را خوشحال تر کنیم.

 

نکات مهم برای خرید بهترین شمع دکوراتیو

پیش از خرید شمع‌ دکوراتیو به این نکات توجه کنید:

 

شمع‌ دکوراتیو باید متناسب با نوع طراحی و مدل تزیینات وسایل موجود در فضا باشد.

به کیفیت و جنس موم دقت کنید.

قبل از انتخاب شمع‌ دکوراتیو از مدت زمان سوختن آن مطمئن شوید.

اگر جاشمعی در خانه ندارید، از مدل‌ های لیوانی و یا استوانه‌ ای و… سفارش دهید.

به مدل، رنگ و عطر شمع‌ های دکوراتیو توجه کنید.

اگر می‌ خواهید این شمع را برای فردی خاص هدیه بگیرید، حتما از علایق او مطمئن شوید.

شمع‌ دکوراتیو در قسمت‌ های مختلف فضا متفاوت می باشد و به همین دلیل نوع استفاده و کاربرد شمع را نیز درنظر بگیرد.

شمع تزیینی اتاق خواب

پس از انتخاب شمع مناسب خود، پیشنهاد می کنیم حتما قبل از استفاده از شمع در مورد ۸ اشتباه رایج در استفاده از شمع بخوانید.

 

در آخر تکرار می کنیم که زیباترین شمع های دنیا نیز اگر در مکان درست قرار نگیرند، نمی‌ توانند جذابیتی در محیط ایجاد کنند. پس سعی کردیم در این متن  شما را با انواع شمع دکوراتیو آشنا کنیم و نکات کلیدی درباره انتخاب آن‌ ها را توضیح دهیم  تا بتوانید یک فضای گرم و منحصر به‌ فرد را داشته باشید. بنابراین اگر می‌خواهید آرامش را در فضا ایجاد کنید و یا هدیه‌ ای خاص سفارش دهید، شمع‌ دکوراتیو می‌ تواند بهترین انتخاب شما باشد.

 

نتیجه گیری

ماشین سازی سورا صنعت سازننده ی انواع دستگاه تولید شمع وارمر اماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

09198182884

surasanat.ir
surasanat.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋