surasanat.ir

surasanat.ir

توسط ۵ نفر دنبال می شود

دستگاه تولید شمع قلمی

شمع قلمی بلند برای روشن کردن در مراسم مناسب است. این شمع ها دارای طرح های متفاوتی هستند، برخی شبیه به میوه و برخی شبیه به گیاهان مختلف مانند کاکتوس می باشند. عمده فروشی شمع های قلمی بلند طرح دار محصولات خود را در قیمت های مناسب عرضه می کند.

شمع طرح دار 

شمع  طرح دار محیطی زیبا و فانتزی به وجود می آورند. انواع شمع قلمی دارای رنگ های متنوع هستند. انواع شمع طرح دار با خلاقیت فراوان تهیه می شوند و می توان آنها را روی میز، اطراف شومینه و … قرار داد. در برخی مواقع روشن کردن یک شمع در محیطی کاملا تاریک فضایی شاعرانه ایجاد می کند. مدل های مختلفی از طرح دار وجود دارند که شاید بیشتر آنها را ندیده باشید. در مدل زیر به معرفی طرح های مختلفی از شمع پرداخته ایم:

اشکال حیوانات: بعد از اینکه شمع روشن شد، اسکلت حیوانات به آرامی دیده می شود. در ساخت آنها از رنگ های جذاب استفاده شده است. مانند تخم دایناسوری که بعد از سوختن کامل شمع، بچه دایناسور داخل آن دیده می شود.

تزیین دکوراسیون: برخی از شمع ها علاوه بر زیبایی خاصی که دارند، در مدت زمان طولانی روشن می مانند. گاهی تا 40 ساعت به طور مداوم دوام می آورند و برای زیباتر کردن محیط منزل مناسب هستند، در رنگ های متنوع وجود دارند و دارای ظاهری جالب هستند.

شمع های معطر: این نوع عطرهای خوشبویی مانند پرتقالی، وانیلی، نعنایی و … دارند و قادرند فضا را معطر کنند.

مدل بطری: این شمع های فانتزی، علاوه بر زیبایی کاربرد خاصی هم دارند و تا 120 ساعت روشن می مانند. از طرفی در حین سوختن عطرهای مختلفی از جمله نارگیل و انبه از پخش می کنند.

برج بلند: خلاقیت برای ساخت انواع مختلف شمع بی حد و مرز است. این نوع از موم زنبور عسل ساخته شده است و به همین دلیل انعطاف پذیری بالایی دارد. یک دستگاه نیز در شمع تعبیه شده تا شمع را بالا ببرد و می توان با استفاده از دستگاه، به طور خودکار شمع را خاموش کرد. بدنه محصول مارپیچ است تا به مدت طولانی روشنایی ایجاد کند. 

تولید کننده انواع شمع قلمی بلند 

ماشین سازی  سورا صنعت تولید کننده انواع شمع قلمی بلند طرح دارتولید شمع قلمی در انواع سایزها، اشکال، رنگ ها و … صورت می گیرد. تولید کننده شمع با کیفیت ترین محصولات را ارائه می کند.تولید کننده دستگاه شمع وارمر، شمع ها را به شکل استوانه ای و لیوانی تهیه می کند و آنها را به صورت عمده عرضه می نماید. شمع ها دارای رایحه و رنگ های گوناگون هستند.

دستگاه تولید شمع قلمی

یکی از شمع های تزئینی پرکاربرد شمع قلمی می باشد که معمولا بدون اشک و دود و با کیفیت بالا عرضه می شود.از این شمع به دلیل ظاهر ساده و کلاسیکی که دارد در مراسم های گوناگون استفاده می شود.

مشخصات فنی دستگاه شمع قلمی سورا صنعت 

مدل: دستگاه قلمی

طول دستگاه: 400 سانتی متر

عرض دستگاه: 100 سانتی متر

ارتفاع دستگاه: 118 سانتی متر

وزن دستگاه: 850 کیلوگرم

جنس دستگاه: آلومینیوم، ST37، برنج

ظرفیت تولید: 250 قطعه در 5 دقیقه

پارافین مورد استفاده: از 1% الی 12%

سیستم خنک کننده: آب گردش

شمع تولید شده در دو ارتفاع 20 و 30 سانتی متر صاف و صیقلی و بدون درز و پلیسه می باشد.

انواع دستگاه تولیدشمع قلمی بیست و سی سانت و مدل های دیگر جهت مشاوره رایگان برای راه اندازی کارگاه شمع سازی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

09198182884 

09192667715

دستگاه های شمع سازی

دستگاه تولید شمع قلمی قابلیت تولید224 قطعه شمع در یک دوره 15 دقیقه ای وزن 850kg دارای سیستم خنک کنندگی آب گردش 10 ماه ضمانت تولید کننده انواع دستگاه های شمع سازی ، دستگاه تولید شمع وارمر ، دستگاه تولید شمع استوانه ، دستگاه تولید شمع قلمی ، دستگاه تولید شمع های تولدی ، دستگاه تولید شمع ، دستگاه تولید شمع میله ای و دستگاه تولید مداد شمعی ما توانایی ساخت دستگاه شمع وارمر به صورت کاملا اتوماتیک را دارا می باشیم امکان سفارش دستگاه شمع سازی مطابق با نیازمشتریان نیزفراهم است.

surasanat.ir
surasanat.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋