surasanat.ir

surasanat.ir

توسط ۵ نفر دنبال می شود

خدمات جوشکاری آرگون و CO2 در شهریار

جوشکاری آرگون که جوشکاری قوسی با گاز محافظ و جوشکاری ذوبی نیز نامیده می‌شود، روشی است که در دهه ۱۹۴۰ برای جوشکاری آلومینیوم و فلزات غیر آهنی دیگر طراحی و توسعه پیدا کرد. جوشکاری آرگون یک روش نیمه‌خودکار است که در آن یک سیم متصل به منبع جریان مستقیم به‌عنوان الکترود عمل کرده و با عبور مستمر از یک مشعل جوشکاری، دو قطعه فلز را به هم وصل می‌کند. جریانی از یک گاز خنثی، که عموماً آرگون است، نیز همزمان با سیم الکترود از مشعل جوشکاری عبور می‌کند. همیشه با یک گاز محافظ از حوضچه مذاب جوش محافظت می‌شود تا حوضچه مذاب و سیم جوشکاری در برابر اکسیژن و نیتروژن موجود در هوا محافظت شوند. درصورتی‌که این گازها وارد جو گاز محافظ شوند، باعث سوراخ‌سوراخ شدن جوش می‌شوند. این گاز خنثی همچنین به‌عنوان یک محافظ عمل کرده و آلاینده‌های هوایی را از ناحیه جوشکاری دور می‌کند. نمونه‌هایی از این گازها، آرگون و هلیم هستند. گاز آرگون بیشتر برای جوشکاری مورداستفاده قرار می‌گیرد. معمولاً به این روش جوشکاری، جوشکاری آرگون گفته می‌شود، حتی وقتی‌که گاز خنثی با اندازه کمی اکسیژن، دی‌اکسید کربن، هیدروژن یا مواد مشابه ترکیب شده باشد.

 

مزایای جوشکاری آرگون

  • بهره‌وری بالا
  • نیاز به کمترین پاکسازی
  • توانایی جوشکاری ورق‌های فلزی در تمامی وضعیت‌ها
  • امکان انجام جوشکاری طولانی‌مدت و بی‌وقفه
  • جوشکاری رسوبی با کیفیت بالاتر
  • توانایی اتصال تنوع گسترده‌ای از فلزات در ضخامت‌های مختلف
  • توانایی جوشکاری در تمامی وضعیت‌ها
  • مهره‌جوش مناسب
  • پاشش حداقلی مواد مذاب به مقطع

مزیت اصلی روش جوشکاری آرگون این است که در آن نسبت به روش‌های جوشکاری سنتی، کنترل الکترونیکی سریع‌تر انجام می‌گیرد. این روش برای جوشکاری فلزات نرم‌تر، مثل آلومینیوم ایده‌آل است. این روش در صنعت خودروسازی رواج زیادی دارد، زیرا جوش‌های تمیزی تولید می‌کند و سرعت بسیار بالایی دارد.

جوشکاری آرگون و co2 در شهریار،ملارد،صفادشت،کرج،اندیشه،اسلامشهر و شهر تهران 
خدمات جوشکاری آرگون ، طراحی و ساخت بدنه و قوطی سفارشی
شرکت سورا صنعت طراح و سازنده ی انواع قطعات فلزی و همچنین بدنه استیل لوازم خانگی و تجهیزات صنعتی به صورت تیراژ و محدود با قیمت مناسب.
سری کاری جوشکاریCO2 و همچنین پرسکاری ، برشکاری ، قالب سازی برای طراحی و ساخت انواع بدنه و قوطی استیل و حلب و همچنین قطعه سازی ، ساخت ظروف فلزی ، لوازم خانگی و آشپزخانه شامل انواع سرویس جهیزیه ، سبزی خردکن ، انواع سطل فلزی بصورت تیراژ و محدود با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت.
خدمات جوشکاری آرگون ، جوش استیل ، ساخت قطعات سفارشی ، ساخت بدنه سفارشی ، خدمات تراشکاری ، ورقکاری ، خمکاری و برش پروفیل و لوله و مونتاژکاری ، برش گیوتین و برش cnc ، حلبی سازی ، جوش آرگون ، طراحی و مونتاژ فلز ، پرداخت کاری انجام می شود.

 

surasanat.ir
surasanat.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋