stoneiran9

stoneiran9

stoneir.ir

تفاوت سنگ پادری فرانسوی و تراورتن سفید سنگ ایران

هدف استفاده از این سنگ‌ها ایجاد یک مرز و نظم در کنار شکیل شدن کلی ساختمان است و از سنگ‌های مختلفی همچونسنگ تراورتن سفید، مرمر و حتی مصنوعی هم برای این کار استفاده می‌کنند. در این مقاله به بررسی تفاوت سنگ پادری فرانسوی و سنگ پادری  سنگ ایران می‌پردازیم، پس برای آگاهی و اطمینان از خرید خود تا انتها با ما همراه باشید.

تفاوت در منشاء پیدایش و استخراج

 همه‌ی ما میدانیم ایران از زمان باستان تا کنون چه ساختمان‌ها و بناهای تاریخی کهن و با عظمتی را ایجاد کرده است پس برای شناخت منشاء پیدایش و استخراج سنگ‌های پادری بین ایران و فرانسه با نگاهی کوتاه به تمدن تاریخ کهن ایران متوجه خواهیم شد که این نوع سنگ در ایران قدمت بسیار بالاتری نسبت به سایر سنگ‌ها اعم از فرانسوی دارد.

تفاوت در ظاهر و بافت

مطمئناً تا به حال این جمله را شنیده‌اید که می‌گویند ظاهر و باطن همین است. گاهی برخی از کسبه برای نشان دادن کیفیت کار خود این جمله را به کار می‌برند اما اگر بخواهیم در مورد سنگ پادری فرانسوی در مقابل سنگ پادری سنگ ایران این جمله را به کار ببریم باید بگوییم که فقط سنگ پادری سنگ ایران است که ظاهر و باطن یکی می‌باشد.

یعنی به طور کلی وقتی زیبایی و کیفیت کار را که مشاهده می‌کنید مطمئن باشید سنگ استفاده شده در آن هم برای سال‌های طولانی بدون هیچ آسیبی در ساختمان شما جلوه‌ی اولیه خود را دارد. استفاده از سنگ تراورتن سفید سنگ ایران برای ساخت پادری یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد که گروه سنگ ایران با استفاده از این سنگ به کیفیت کار خود اطمینان دارد.

تفاوت در میزان مقاومت و سختی

میزان سختی و مقاومت در سنگ تراورتن سفید که از بیشترین تولیدات گروه سنگ ایران است دارای رده‌بندی بالایی بوده و در برابر هر نوع آسیب پایدار می‌باشد. اگر بخواهیم تفاوت مقاومت و سختی سنگ پادری فرانسوی را با سنگ پادری سنگ ایران بررسی کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از سنگ طبیعی و مصنوعی نشان‌گر مقاومت این دو خواهد بود و به دلیل استفاده سنگ ایران از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین سنگ‌ها درصد مقاومت و سختی سنگ تراورتن در اجرای سنگ پادری بسیار بالاتر از سایر گزینه‌های موجود است.

تفاوت در استفاده و کاربرد در ساختمان سازی

اغلب موارد استفاده از سنگ پادری در ساختمان برای جلوگیری از ورود گرد و غبار، جلوگیری از ورود آب در سرویس‌های بهداشتی، جلوگیری از ورود صدا، همچنین عدم ورود حشرات و جانواران ریز به درون خانه و می‌باشد. اگر بخواهیم در مورد تفاوت استفاده و کاربرد در ساختمان سازی بین دو نوع سنگ پادری فرانسوی و سنگ ایران  صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که ساختمان‌ها طبق آب و هوای موجود در سرزمین ما و نسبت به شرایط جوی ساخته می‌شوند.

 اگر بخواهيم از کیفیت بالای یک محصول استفاده کنیم مطمئنا باید سنگ پادری سنگ ایران را انتخاب کنیم؛ زیرا با کاربرهای بیشتری که در اقسام مختلف یک ساختمان دارد و همچنین بالا بودن سطح کیفی سنگ تراورتن سفید این گزینه در مقابل سایر موارد برتری خواهد داشت.

سنگ پادری فرانسوی و تفاوت با تراورتن سنگ ایران از لحاظ قیمت

به طور کلی سنگ تراورتن در سنگ ایران از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی هستند که در کل کشور نسبت به سایر شرکت‌ها قیمت‌های مناسب تری دارد پس این نکته را بدانید که کیفیت کارهای ما به مراتب از انواع دیگر که گران تر هستند بسیار بالاتر می‌باشد. اغلب تولیدکنندگان سنگ پادری از سنگ مصنوعی استفاده می‌کنند که این کار بسیار بی کیفیت است،  اما استفاده از سنگ تراورتن سفید در ساخت پادری شرکت سنگ ایران باعث شده تا کیفیت کار بالاتر رود و قیمت آن مناسب باشد.

تفاوت در میزان فراوانی و در دسترس بودن

اگر بخواهیم در مورد تفاوت بین فراوانی و در دسترس بودن سنگ پادری فرانسوی با سنگ ایران بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که به دلیل وجود مرغوب‌ترین سنگ‌ تراورتن سفید و استفاده بهینه از سنگ در شرکت ما باعث شده تا از تمام محصولات از جمله سنگ پادری فرانسوی و سنگ پادری سنگ ایران در مرکز سنگ ایران به وفور یافت شود و شما هیچ نگرانی بابت در دسترس بودن آن‌ها نخواهید داشت.

سنگ پادری یا آستانه به دلیل استفاده زیاد در ساختمان سازی به یکی از اجزای اصلی تبدیل شده است پس اگر در انتهای کار متوجه شوید که این نوع سنگ با همان کیفیتی که انتظار داشتید در دسترس نخواهد بود نگران نباشید. قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن برای سنگ پادری به نسبت سنگ فرانسوی بسیار مناسب تر می باشد.

شما با یک کلیک ساده در سایت ما و مشاهده‌ی محصولات متنوع می‌توانید در اسرع وقت به هر آنچه نیاز دارید اعم از سنگ پادری فرانسوی و سنگ تراورتن سفید دست پیدا کنید.

 

 
stoneiran9
stoneiran9 stoneir.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋