soroshtajhiz

soroshtajhiz

انواع وافل ساز صنعتی

 

وافل ساز در دو نوع خانگی و صنعتی وجود دارد که به صورت گازی یا و برقی هستند. در این بخش به بررسی نوع صنعتی این دستگاه میپردازیم.

دستگاه وافل ساز خانگی

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم وافل ساز های خانگی کوچک تر هستند و از ظرفیت پایین تری برخوردار می باشند. به همین دلیل نمی توانید از آنها در مکان های شلوغ برای کسب و کارتان استفاده کنید. این دستگاه ها اغلب دارای آپشن های خیلی زیادی نیستند و عملکرد ضعیف تری دارند. اما برای استفاده های خانگی کاملا مناسب هستند و می توانند به خوبی نیاز افراد خانواده را برای وافل های خوشمزه برطرف کنند و همچنین به صورت روزانه استفاده شوند.

وافل ساز صنعتی

وافل ساز صنعتی اما دستگاه های قوی تری هستند که می توانید با استفاده از آنها نیاز های مشتری های خود را به خوبی بر طرف کنید و روزانه تعداد بالایی سفارش وافل را از مشتری ها دریافت کنید. این دستگاه ها اغلب دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند و حتی از ظاهر آنها می توانید تشخیص دهید که دستگاهی صنعتی است چرا که وافل ساز های صنعتی از ظاهر جدی تری برخوردارند و بزرگ تر هستند و جنس بدنه آنها از استیل ضد زنگ و خش می باشد. با این تفاوت که دستگاه های خانگی دارای ظاهری کوچک و بامزه هستند که در بعضی از مدل های آنها رنگ های متفاوتی نیز دارند.

جنس صفحه این دستگاه ها از تفلون نچسب می باشد تا به این ترتیب مواد خمیری به سطح آن نچسبد و به بهترین شکل ممکن آماده شوند. همچنین تحمل گرمای این دستگاه ها بسیار بالا تر است و می توانید دمای بیشتری را برای پخت وافل ها استفاده کنید تا به این صورت مواد خمیری سریع تر بپزد و بتوانید در سریع ترین زمان ممکن آنها را آماده سرو کنید. به این ترتیب می توانید تعداد بیشتری وافل را نیز در روز های شلوغ کاری خود تهیه کنید.

یکی از مهم ترین عوامل در زمان شلوغی مکان هایی مانند کافی شاپ ها، بالا بودن سرعت عملکرد شما است که برای مشتری های شما نیز بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید سریع ترین و بهترین عملکرد را داشته باشید نیاز به تجهیزات بی نقصی دارید که شما را در این مسیر همراهی و کارها را برایتان آسان تر کنند.

انواع وافل ساز صنعتی

برای تهیه وافل در اندازه های بزرگ تر و اشکال مختلف باید از وافل ساز های صنعتی استفاده کنید که دارای سرعت پخت بیشتر و کیفیت بهتری هستند.

وافل ساز صنعتی نسبت به نوع خانگی از تعداد قالب بالاتری برخوردار است و به دلیلی بزرگ تر بودن برای استفاده در کافی شاپ ها، بوفه ها، قنادی ها، کافه تریا ها و کسب و کارهای این چنینی مناسب تر است.

ظرفیت بالای این دستگاه ها به کاربران خود این اجازه را میدهد که در یک بار استفاده تعداد زیادی وافل را تولید کنند. برای مثال دستگاهی که دارای یک قالب شش عددی است میتواند در کمتر از 7 دقیقه شش عدد وافل تهیه کند و به دست مشتریان خود برساند.

انواع این دستگاه های صنعتی از نظر طرح قالب شامل موارد زیر میشوند:

  • وافل سازهای تخم مرغی
  • بلژیکی
  • دوقلو مستطیلی
  • مربعی
  • مینی
  • نان بستنی
  • گرد تک خانه

وافل ساز های صنعتی دو کاره نیز موجود هستند که میتوانند هم از گاز و هم از برق برای پخت وافل ها استفاده کنند و این موضوع باعث بالا رفتن هزینه ی آنها میشود. که این موضوع به شما کمک میکند تا در زمانی که دسترسی شما به یک نیرو قطع میشود همچنان بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

soroshtajhiz
soroshtajhiz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋