soroshtajhiz

soroshtajhiz

مبل شوی صنعتی چیست؟

با استفادهی مداوم از مبلمان و صندلی ها لای درز ها، بین نشیمن ها و پارچه های آنها دچار آلودگی می شود که ممکن است به راحتی و با حتی با استفاده از جاروبرقی نیز پاک نشود. در این شرایط بهترین وسیله ای که می تواند به شما کمک کند مبلمان خود را به روز اول برگردانید دستگاه حرفه ای مبل شوی صنعتی است.

مبل شوی صنعتی چیست
با استفاده از این دستگاه شما می توانید سطوح مبلمان، فرش، صندلی و … را به راحتی و بدون آسیب رساندن به این وسایل مانند روز اول تمیز کنید.

تمیز شدن این وسایل در منزل به دلیل اینکه بسیار در دسترس همه اعضا به خصوص کودکان هستند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در صورت کثیف ماندن با پخش آلودگی باعث بیماری های مختلف می شود.

مدل های مبل شوی صنعتی جدید به دلیل جابه جای راحت، استفاده ی آسان و کاربرد های بسیاری که دارند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این دستگاه ها به دلیل قدرت بیشتر و ابعاد بزرگ تری که دارند، برای استفاده در مکان هایی مانند هتل ها، رستوران ها، سینما ها و … بسیار به صرفه بوده و همچنین برای استفاده در کارواش ها و شرکت های پیمانکاری نیز گزینه ی مناسبی هستند.

با داشتن یک عدد مبل شوی صنعتی دیگر نیاز به تعویض مبلمان یا فرش های خود ندارید.

طرز کار مبل شوی صنعتی چگونه است؟
مبل شوی صنعتی به دلیل مکانیز و ساختاری که دارد قادر است با هر آلودگی مقابله کند و آن را از بین ببرد. در ادامه طرز کار این دستگاه را بررسی خواهیم کرد که دارای سه بخش مهم است:

سیستم آبپاش و مواد شوینده: این سیستم آب را روی سطوح مبل و آلودگی ها همراه با فشار می افشاند و با این کار آلودگی ها به دلیل آنزیم های مواد شوینده قابل شستشو می شوند.

برس های غلتکی: سپس با استفاده از برس های دستگاه مواد شوینده را به خورد مبلمان می دهد که البته در برخی از مدل های این دستگاه بس های غلطکی موجود نیستند.

سیستم مکش: بعد از انجام این عملیات و به خورد رفتن مواد شوینده در محل آلوده ی مبل سیستم مکش با قدرت بسیار بالایی مواد را به درون دستگاه می کشد. با این کار آلودگی ها نیز از دستگاه خارج می شوند.

اما نگران این آلودگی ها نباشید، داخل دستگاه دو مخزن وجود دارند که یکی از آنها برای آب تمیز و دیگری آب آلوده را نگهداری می کند. همانطور که گفتیم دستگاه مبل شوی صنعتی کار ها را آسان تر می سازد!

بخش مکش دستگاه به دلیل قدرت زیاد می تواند مقدار زیادی از مواد و آلودگی را جذب کند و همین موضوع باعث می شود تا مبل و فرش شما به راحتی و بسیار سریع خشک شود.

خرید دستگاه مبل شوی صنعتی
شما می توانید در سایت فروشگاهی سروش تجهیز انواع این دستگاه را از بخش تجهیزات نظافتی و قسمت مبل شور مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

خرید دستگاه مبل شوی صنعتی
اما برای ثبت خرید خود در سروش تجهیز می توانید از روش های مختلفی اقدام کنید که بسته به راحتی خود می توانید تصمیم بگیرید کدام یک مناسب تر است:

خرید مبل شوی صنعتی از طریق سایت فروشگاهی سروش تجهیز یکی از آسان ترین و بی دغدغه ترین روش ها جهت تهیه این دستگاه است.
با این حال شما می توانید با مراجعه به آدرس ” اهواز- ادهم – بین خیابان وکیلی و جهرمی پلاک 201″ به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.
همچنین شما می توانید با استفاده از شبکه های مجازی سروش تجهیز که آدرس آنها در صفحه ی ارتباط با ما قرار گرفته، اقدام به خرید مبل شوی صنعتی از این سایت معتبر نمایید.
انواع مبل شوی صنعتی
دستگاه های مبل شوی بر اساس نوع کارکرد و اندازه به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که شامل موارد زیر می باشند:

دستگاه مبل شوی صنعتی
مبل شوی نیمه صنعتی
مبل شوی خانگی
اما مبل شوی های صنعتی خود به دو دسته ی زیر تقسیم می شوند که هر کدام عملکرد مخصوص خود را دارند و تفاوت اصلی آنها در برس زنی بر روی مبلمان یا فرش است.

مبل شوی صنعتی box extractor: در این نوع دستگاه ها سیستم آبپاش و مکش به صورتی عمل می کند که محلول آب با مواد شوینده از مخزن آب تمیز بر روی مبل یا فرش پاشیده می شود و آب آلوده بلافاصله در سیستم توسط مکش دستگاه جمع آوری و به مخزن آب کثیف می رود. این نوع دستگاه ها بیشتر برای لکه گیری و آلودگی های سطحی استفاده می شود و در این نوع از سیستم برس زنی خبری نیست!

مبل شوی صنعتی self – contained machine: اما در این نوع از مبل شوی صنعتی برس هایی تعبیه شده که باعث می شوند مواد شوینده به خورد الیاف مبل یا فرش و یا هروسیله ی دیگری که قصد شستشوی آن را دارید می شود تا با نفوذ این مواد آلودگی ها به صورت عمیق تر از بین بروند و همین موضوع باعث شسته شدن بهتر وسایل خواهد شد.

https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA%DB%8C/%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%B4%D9%88%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/

soroshtajhiz
soroshtajhiz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋