soroshtajhiz

soroshtajhiz

کاربردهای آسیاب صنعتی

آسیاب های صنعتی دارای کاربرد های بسیاری هستند چرا که به دلیل طراحی قدرتمند، آنها توانایی خرد کردن خیلی از مواد غذایی را دارند.

از مزایای این دستگاه می توان به این مورد اشاره کرد که بسته به نیاز خود می توانید اندازه ی مواد غذایی که قصد خرد کردن آن را در این دستگاه دارید انتخاب کنید تا به این صورت بیش از حد خرد و پودر یا در اندازه های درشت خرد نشده باشند. برای مثال شما می توانید دانه های قهوه را در اندازه های مختلف خرد و برای قهوه های متفاوت استفاده کنید. چرا که شما نمی توانید پودر قهوه ای که برای تهیه قهوه ترک استفاده می کنید را برای قهوه ی فرانسه نیز استفاده کنید. در غیر این صورت کیفیت مطلوبی از قهوه ی تهیه شده را به مشتریان خود ارائه نخواهید داد.

کاربردهای آسیاب صنعتی
علاوه بر این آسیاب صنعتی معمولا از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می کند و همچنین در استفاده از آن برای پودر کردن ادویه ها گرد و غباری از ادویه که باعث حساسیت خواهد شد ایجاد نمی کند و کار کردن با آن بسیار آسان است.

انواع آسیاب صنعتی
آسیاب صنعتی جز دستگاه هایی است که در هر صنعت یک استفاده ی متفاوت دارد به همین دلیل دارای انواع مختلفی نیز می باشد. اما این دستگاه در صنعت مواد غذایی خود به تنهایی دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک کاربرد متفاوتی با دیگری دارد. برای مثال جهت آسیاب انواع ادویه از یک دستگاه و جهت آسیاب دارنه های قهوه از دستگاهی کاملا متفاوت استفاده خواهد شد. در ادامه به بررسی دقیق تر این دستگاه ها خواهیم پرداخت.

آسیاب مخزن دار 250 گرمی بست مدل 250A
آسیاب مخزن دار 250 گرمی بست مدل 250A دستگاهی است که برای خرد و آسیاب کردن انواع ادویه و مواد غذایی که سفت و خشک هستند بسیار مناسب است. این دستگاه از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و ساخت کشور تایوان می باشد. آسیاب مخزن دار 250 گرمی بست مدل 250A دارای دو موتور در قسمت بالایی دستگاه بوده و سیستم ایمنی قوی ای جهت جلوگیری از سوختن موتور ها دارد. دارای بدنه ای از جنس استیل بوده و موتور آن توانایی چرخش 25000 دور در دقیقه را دارد. وزن دستگاه 4300 گرم و ابعاد آن 17*17*39 می باشد. شما می توانید این دستگاه را از سایت فروشگاه تجهیزات آشپزخانه سروش تجهیز خریداری کنید.

آسیاب 350 گرمی گهواره ای بست مدل 350A
آسیاب 350 گرمی گهواره ای بست مدل 350A یکی از محصولات بسیار با کیفیت و پر طرفدارترین برند بست می باشد که ساخت کشور تایوان بوده و شما می توانید به آسانی این دستگاه را از سروش تجهیز تهیه کنید.

این دستگاه همچنین دارای دو موتور و سیستم ایمنی مناسب جهت جلوگیری از سوختن موتور ها می باشد. جنس بدنه ی آن از استیل بوده و موتور های آن دارای قدرت 1600 وات هستند و توانایی چرخش 25000 دور در دقیقه را دارد. طول سیم آن 1 متر و وزن آن 4500 گرم می باشد.

آسیاب قهوه Eureka مدل mignon filtero
آسیاب قهوه Eureka مدل mignon filter یکی از دستگاه های بسیار با کیفیت است که ساخت کشور ایتالیا بوده و می توانید آن را به آسانی از سروش تجهیز تهیه کنید. این دستگاه مخصوص آسیاب قهوه بوده و می توانید از آن برای تهیه انواع قهوه کانند اسپرسو، فرانسه، ترک و … استفاده کنید.

آسیاب قهوه Eureka مدل mignon filtero دارای قابلیت تنظیم درجه آسیاب و دو موتور می باشد که از قدرت 350 وات برخوردار بوده و قابلیت چرخش 1350 دور در دقیقه را دارد. این دستگاه ظرفیت 300 گرمی داشته و جنس آن استیل رنگ شده است.

آسیاب قهوه La cimbali مدل CM
آسیاب قهوه La cimbali مدل CM یکی از انواع آسیاب های ساخت ایران است که از کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشد و شما می توانید آن را با مناسب ترین قیمت بازار از سروش تجهیز تهیه کنید.

دستگاه آسیاب قهوه La cimbali مدل CM دارای تیغه ای به قطر 64 میلیمتر بوده و قدرت موتور آن 360 وات بوده و قابلیت چرخش 1400 دور در دقیقه را دارد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توانیم به ظرفیت آن اشاره کنیم که 1.15 کیلوگرم و وزن آن 10 کیلو می باشد. دارای جنس بدنه ی آلمینیوم بوده و طول سیم آن 100 سانتی متر دارد.

قیمت آسیاب صنعتی
آسیاب صنعتی به دلیل آنکه از انواع مختلفی برخوردار است دارای قیمت های متفاوتی می باشد که برخی از این دستگاه ها به دلیل وارداتی بودن نسبت به مدل های تولید داخل کشور قیمت بالاتری نیز دارند.

https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/

soroshtajhiz
soroshtajhiz

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋